12 Haziran 2012 Salı

Essence Multi Action False Lashes Mascara..

Cumartesi günkü Gratis alışverişimden aldığım ürünerden biri de bu maskara olmuştu. Zaten false lash lafını gördüğüm anda kaptım maskarayı. 3 gündür deniyorum. Maskarayı gerçekten fiyat ferformans açısından karşılaştırdığımda istenileni verdiğini görüyorum. Fiyatı 8-9 TL. birşeydi. Kirpiklerimi fırçasıyla gayet güzel kavradı ve uzattı, hafifçe de dolgunlaştırdı. Topaklanma yapmadı ve gündüz spora gittiğim halde akma da yapmadı. Maskara water proof değil ve suyla güzelce yıkandığında bile çıkıyor. Bu bakımdan kötü yanı deniz ve havuz sefasında kullanılamaz oluşu ama ben zaten denize giderken pek maskara sürmeyi sevmiyorum. Sürdüğüm zamanda hafif renkli maskaraları tercih ediyorum.







Görüldüğü gibi benim ince kirpiklerimde gayet iyi performans gösterdi. Böyle uygun fiyatlı maskaraları her güne kullanıp çabuk çabuk bitrmek ve yenilerini denemek lazım.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. Essencenin rimellerinin içi boş gibi geliyor bana :D
    Ama etkileri de çok iyi :)

    YanıtlaSil
  2. Resimler keşke daha belirgin olsaydı hiçbir şey anlamadım benn :)rimelsiz ve rimmelli açık şekilde çekersen daha güzel olur benim fikrim tabi. Şans verilebilir hoş bir rimelmiş ben de deneyeceğim teşekkürler güzel yazın için :)

    YanıtlaSil
  3. Sana essence´in I love extreme rimelinide tavsiye ederim, onun dokusu dahda güzel, daha dolu gösteriyor kirpikler :)

    Bende beklerim Bloguma :)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  4. Dilara ici bos derken yeterli degilmi demek istedin?
    Ezgi tavsiyene tesekkur ederim bir sonraki rimel postunda kesinlikle uygulayacagim
    Bouquet bloguna bakacagim ve dedigin maskarayi da deneyecegim mutlaka..

    YanıtlaSil
  5. Bende I love mascarayi tavsiye edecegim, biraz fircasi büyük dikkatli sürmek lazim ama sonuc dahada bir harika olacak : D

    YanıtlaSil
  6. Viva sagol o maskarayi da denerim mutlaka

    YanıtlaSil
  7. bu rimelden ben de kullanıyorum. gözlerimle oynadığım için sanırım bende dökülme yapıyor. ama bir kerede bile kirpikleri çok güzel dolgunlaştırıp gürleştiriyor. Essence'ın Get Big Lashes'ını da kullanıyorum. O da dökülme yapmıyor ama bu rimel kadar etkili değil iki kat sürmek gerekiyor.

    YanıtlaSil
  8. @güzelliknehri nasıl oynuyorsunki gözlerinle? sanırım badem yağıyla besleyebilirsin kirpiklerini..

    YanıtlaSil
  9. Masa başında bilgisayara bakarken ister istemez elim yüzüme gidiyor. Gözümü falan ovuşturuyorum canım. İster istemez yaptığım şeyler işte. =) Badem yağını rimelin üstüne mi süreyim?

    YanıtlaSil
  10. Masa başında bilgisayara bakarken ister istemez elim yüzüme gidiyor. Gözümü falan ovuşturuyorum canım. İster istemez yaptığım şeyler işte. =) Badem yağını rimelin üstüne mi süreyim?

    YanıtlaSil
  11. güzelliknehri.. hayır rimelin üzerine değil tabiki, gece yatarken temiz bir rimel fırçasıyla sürüp yatarsan besler kirpiğini..

    YanıtlaSil
  12. Your way of explaining eѵerything in this article іs tгuly good,
    evегy one be able to effortlеssly be aware of it, Thanks a lot.
    Look at my website 120 eyeshadow palette 5th edition

    YanıtlaSil