21 Haziran 2012 Perşembe

Günün Ojeleri..

Günaydın.. Bugün dışarıda işim olduğu için hemen yazmak istedim. Uzun zamandır aldığım ve herkeslerde görüp de kıskandığım Essence Make it Golden'ı nihayet sürdüm. Ama bir değişiklik yapıp bu ojeye çok benzeyen China Glaze Solar Flare'i de sürüp kıyaslamak istedim. Bunların altına da zemin koyu olsun diye Pastel 13 sürdüm. Hepsi birleşince gayet güzel göründüler. ama Make it Golden'mı, Solar Flare'mi daha güzel karar veremedim..Görsellere bakıp karar verelim lütfen..









 
Bence Sanki Essence'in altın yıldızları daha sık ve daha yoğun. China Glaze'i yoğun sürmek istersek çok fazla jel kıvamında olacaktır, o nedenle fırçanın ucuyla alıp tek tek yapıştırdım neredeyse tırnaklarıma. Ama Essence'i direk bir kat sürünce hemen istediğim görüntüye ulaştı. Ama iki ojeyi de çok sevdim, bütün ojelerin üstüne süsleme için sürülebilir. Ama çıkartması nasıl olacak henüz bilmiyorum, gerçi tırnakta pürüzlü bir doku yaratamadılar o nedenle simli ojeler kadar zor çıkacağını da sanmıyorum. Bakalım akşama göreceğiz.
Sevgiler..

5 yorum:

  1. waaay süpermilş çok beğendim.

    görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzel olmuş manikürün. çok beğendim. essence'ı tek kat sürersen sıkıntı olmuyor ama 2 kat sürdüğün zaman çıkarmak pek kolay olmuyor :) ben de seviyorum altın rengi pullu ojeleri. Kız kardeşim ise çok büyük hayranları kendisi.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar,süper olmuş çok beğendim.. Üyenizim, bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

    http://www.bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Fiyatını da düşünürsek Essence diyorum ben de. ben de aldım ama daha denemedim bile :)

    YanıtlaSil
  5. @foolow_me.. teşekkürler..
    @serinus.. evet diğer yoğun simliler kadar olmasa da biraz zor oldu çıkartması..
    @bensu.. teşekkürler.. bloguna bakacağım hemen..
    @sevda.. essencein güzel ojeleri var.. bir de ten rengi simlisi var onu da en kısa zamanda süreceğim..

    YanıtlaSil