29 Haziran 2012 Cuma

The Balm Stainiac Renklendirici..

Dün akşam iş dönüşünde, daha doğrusu pazar dönüşünde Gratis'e de uğradım. Ara sıra kontrol ediyorum ki indirim falan olursa kaçırmayayım diye. Tha Balm'dan bir şey almadan indirim bekliyordum ama dün akşam bu dudak ve yanak renklendiricisi Stainiac'ı görünce ve sürüp deneyince de dayanamadım. Biliyorsunuz bu ürün Benefit'in Benetint renklendiricisinin daha ucuz bir benzeri. Bu renklendiriciyi geçen defa Sephora'ya gittiğimde sürüp denemiştim ve açıkçası aklım da kalmıştı. Dün The Balm Stainiac'ı da deneyince hem Benetint'in yerine geçebilecek bir ürün olarak alınabilirliği olduğunu gördüm hem de cildimde gerçekten tam da istediğim görüntüyü verdi. Ben nedense hep ıslak ıslak ve parlak bir görüntü olacağını düşünmüştüm, ama tam aksine mat ve kuru bir görüntü verdi yanağıma. Çok hoşuma gitti gerçekten ben de hemen aldım. Fiyatı 28 TL. tabi indirime girseydi daha iyiydi ama alınmayacak gibi de değil. Benefit'in sanırım 90 TL. civarında olan fiyatının üçte biri oluyor.





Görüldüğü gibi sürüldüğü zaman hafif bir kırmızı-pembelik veriyor yanağa, ben normal allığımı sürüp de onun üzerine uyguladım, tam elmacık kemiklerimin üstüne biraz daha pambelik-kırmızılık verdi. Bunun farklı bir ambalajda satılanı ve renginin de biraz daha açık olduğu bir versiyonu daha var, ben daha koyu olduğu için bunu tercih ettim. Zaten gözüme de sadece ambalajları farklı gözüktü, yoksa bence renkleri de aynı gibiydi. Bu arada True Blood seyreden arkadaşlar için yazıyorum, şişesi neye benziyor sizce???


Sevgiler....

6 yorum:

  1. Adamlar kola alır gibi şişe kan alıyorlardı .) .) Ben 2. sezonun ortasında bırakmıştım ama tekrar dönüş yapıcam .) Ve gercekten benziyor yaa .))

    YanıtlaSil
  2. @artemis 5. sezona başladı dizi ve harika gidiyor mutlaka yakalayıp seyret..

    YanıtlaSil
  3. I love the green nail polish!! I want to buy that bottle---I collect unusual nail polish shades. I see that you joined my blog, Menopausalmother. I just joined yours as well on your Google Friend Connect , but it appears under the name Marcia Doyle, just so you know it's me. Thanks for sharing!

    YanıtlaSil
  4. thnx for follow and welcome..

    YanıtlaSil
  5. Spot ışıkları altında bu ürünü daha çok marmelat kıvamında görüyordum.
    Cidden normal görüntüsüne bakınca bir
    true Blood delisi olaraktan gerçekten benzettim.
    ıım bayılırım taze kan'a :D
    bu sentetik kan olduğu için pek cezbetmiyor açıkcası.
    ayrıca true blood izledikten sonra bütün diziler benim için çok sıradanlaştı şimdide bekle ki haziran gelsin.

    YanıtlaSil
  6. @disastyle.. 6. sezon haziranda mı başlayacakmış :(( off çok var hakikaten son sezon çok heyecanlı birmişti ben de devamı için çok sabırsızlanıyorum.. Sevgiler...

    YanıtlaSil