1 Haziran 2012 Cuma

Ojelerimi Seviyorum'dan gelen hediyelerim..

Günaydın.. İki gündür yazamadım ama biraz hasta olmuşum, evde istirahate çekilince bloga da bakamadım. Çünkü telefondan veya başka bilgisayardan yazı girmek hoşuma gitmiyor. Telefondan resimleri güzel yükleyemiyorum ve başka bilgisayarda da zaten istediğim, kullanacağım resimler falan yüklü değil.
Neyse geçen hafta ojelerimi seviyorum isimli çok cici bir blogdan kazandığım bir sürü oje pazartesi günü elime geçti. O kadar hızlı gönderim için de ayrıca teşekkür ediyorum kendisine.


Ojelerin hepsi çok tatlı ve iyi bir tesadüf olarak da sadece Golden Rose Matte ve manyetik ojeler bende var, diğerleri yok ve özellikle de FlorMara bayıldım. Hemen sürdüm tabiki.


 Kendisi FlorMar Selection'a ait harika bir turuncu. Önce yeni Jewel Gold serisi ile karıştırdım ama yan yana koyuncabaya bir farkları olduğu görülüyor. Onu da yakında süreceğim.


Ojeleri o kadar güzel paketlemişki gerçekten hiç bir kaza bela olmadan elime güzelce ulaştı.


Bir de güzel not koymuş ama sabırsız ben acelemden kağıdı yırtmışım bir güzel..



Ojelerin hepsi burada işte.. Yanlarında bir adet de Watsons Kiwi Shover Gel var ki bunu zaten şu anda kullanıyorum. Bu miniği de tatile giderken çantama atacağım.



En bayıldığım iki adet minnak L.A. Color marka oje.. Renklerine özellikle bittim, tam neon, yaz renkleri. Hemen sarıyı da sürdüm.



Fırçasının minikliği nedeniyle sürülmesi zor bir oje ve rengini de ancak üç katta verebildi ama renk ortaya çıkınca da bütün zorluğuna değidi. Sarı rengin bu kadar güzel durabileceğini hiç tahmin etmemiştim. Diğer renkleri de sürdükçe yazacağım.
Sevgiler..





2 yorum: