20 Haziran 2012 Çarşamba

Güneş kremleri sorunsalına devam..

Dün yüz için 2 senedir kullandığım ve memnun olduğum kremlerimi tanıtmıştım. Bugün de geçen haftalarda Gratis'den aldığım Nivea'nın yüz ve vücut kremlerini tanıtacağım. Öncelikle dün yazdığım kremleri şehir içinde ve makyaj altına kullanığımı bir daha belirteyim. yani bunları deniz kenarında güneşlenirken sürmüyorum. O iş için geçen sene ne kullandığımı unuttum sanırım yine Nivea'nın bir kremiydi ama bunu özellikle bu iş için aldım. Ama tanıtmak için deniz kenarına gitmeyi de beklemedim.






Ben bu ürünleri kampanyadan yararlanarak aldım. Hem % 20 gibi bir indirim vardı hem de iki ürün alana plaj çantası hediye ediyorlardı.
Şimdi yüz için aldığım ürün bütün kullandığım ürünlerin olmasını tercih ettiğim şekilde yaşlanma karşıtı bir ürün, yani güneşe karşı korurken aynı zamanda bakım da yapıyor. Her ne kadar şehir içinde kullanmak için alnadıysam da denemek için birkaç gündür makyaj altına sürüyorum. Gördüğüm kadarıyla kolay emilen, yüzde beyazlık yapmayan, yağlandırmayan ve sivilcelendirmeyen bir ürün. Tabi genelde olduğu gibi parlama sorunu var onu da pudra ile hallediyoruz. Ama gün içinde terlememe rağmen aşırı bir parlama da yapmadı. Malesef bu ürünlerin ortak özelliği sabah bir kere sürülüp, daha sonra tazelenememeleri, onun için dediğim gbi maksimum korumalı ürünü kullanmak lazım. 



Krem uzaktan çok beyaz ve yağlı görünmesine rağmen o kadar yağlı bir etki bırakmıyor yüzde demiştim ama kokusu hala Nivea'nın klasik kokusu, neyseki ben o kokuyu çocukluğumdan beri çok severim, beni rahatsız etmiyor ama sizi ediyorsa ürün size göre değil demektir.
Vücut için olanı ise hem plajda kullanmak için aldım hem de şu anda yanımda taşıyorum. Doktor kesinlikle korunmasız güneşe çıkmayacaksın dediği için günde üç öğün kollarımı ve eğer açıktaysa bacaklarımı da kremliyorum. Tabi bu kremin de Nivea'nın klasik kokusuna sahip olduğunu söylememe gerek yok. 


Yine beyaz görülen ama kolayca emilen ve yağlandırmayan ve çok fazla yapış yapış bir his uyandırmayan bir ürün. Sprey şeklinde olması da kullanım kolaylığı sağlıyor. Bu sene bu ürünleri kullanıp bitirmeyi düşünüyorum ayrıca dün yazdığım gibi bir sürü de numune var elimde muhtelif kutulardan gelen, onları da kullandıkça yazacağım.
Sevgiler..

1 yorum:

  1. @harija.. thx I visited and followed your lovely blog.. love xoxo..

    YanıtlaSil