13 Haziran 2012 Çarşamba

Rossmann Cherry Blossom Hand Peeling..

Bu peeling kremi bir süre önce yaptığım hatırı sayılır Rossmann alışverişi esnasında almıştım. Bir süredir de kullanıyorum o nedenle artık yazabilirim. Peelingleri biliyorsunuz en az haftada 2 defa düzenli olarak kullanmak gerekiyor. Ben de elimden geldiği kadarıyla bu kurala uyuyorum. Aslında ayrıca el peelingi almıyor ve yüzüme veya vücuduma peeling uyguladığım zaman aynı malzemenin fazlasıyla ellerimi de ovalıyorum, ama bu peelin hem fiyatı hem de kokusu ile beni cezbetti. Fiyatını hatırlayamadım şu anda ama 10 TL.'den bir kuruş bile fazla değildir. Zaten Rossmann'da ay bu da güzelmiş, ay bu da çok ucuzmuş diye diye sepetimi doldurmuştum.
Peeling kremin içinde çok yoğun ve çok sert olmayan minik tanecikler elimi acıtmadan ovalıyor ve içindeki yağlı madde elimi hafifçe nemli bırakıyor. Aslında el veya vücut farketmez tam bu hafif nemli durumdayken sürülecek hafif bir parfüm de cilde güzelce işlediği için uzun süre kokusunu koruyor. Ayrıca bu peeling kremin kendi kokusu da gayet güzel, çok ağır değil ama sürüldükten sonra hissedilecek kadar da fazla.



Ben kullandığımdan beri oldukça memnun kaldım. Bir daha Rossmann'a gittiğimde yine almayı düşünüyorum. Ne yazıkki Rossmann İstanbul'da sadece Üsküdar ve Nişantaşı'nda var. Her iki mağaza da bana oldukça uzak. En kısa zamanda Kadıköy veya Bağdat Caddesi gibi yerlere gelmesini bekliyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder