29 Haziran 2012 Cuma

Her güne bir oje.. Golden Rose 70..

Günaydın.. Aslında bugünkü ojem tam bir oje sayılmaz, dün akşam eve çok geç gelebildiğim için dün sürdüğüm ojeleri değiştiremedim. Ama olduğu gibi de bırakmayayım, bir değişiklik olsun diye Golden Rose'un zaten kullanmak istediğim 70 numaralı simli, şeffaf ojesini sürdüm. Ojenin içindeki simler minik minik değil de minnacık konfeti parçaları gibi ayrıcahepsi de gümüşi beyaz görünmelerine rağmen ışıkta değişik bir sürü renkde parlıyorlar. Simler yoğun görülmekle birlikte, yoğun sürülemeyen bir oje, ben biraz fazla sim olsun diye iki kat sürmeme rağmen istediğim yoğunlukta olmadı. Üçüncü katı da artık çıkartması çok zor olur diye ben sürmedim. Görsellere bakalım şimdi..





Bu simler sanırım açık renk değil de koyu renkli bir ojenin üzerinde daha iyi duracaktı. Ben dün gece öylesine alıp sürünce ancak bu kadar simli olabildi tabi..  Hafta sonu bunu telafi edecek ojeler süreceğim.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. bu opjeden bende de var ama pek kullanmıyorum bakaklıma geldi, süreyim bugün, ayrıca alttaki mint de süpermiş

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. @darkolivee.. pastelin nane kokulu ojesi ama pek kokmuyor..

    YanıtlaSil