11 Haziran 2012 Pazartesi

Hafta Sonu alışverişi..

Hafta sonu dedinmiydi direk alışveriş moduna sarıyorum. Yine Gratis'e gittim ve yine elim dolu çıktım. Bu arada da The Balm'daki indirimi yanlış anlamışım ama satıcı kıza da özellikle sordum bütün ürünlerdemi % 50 indirim diye evet dedi. Ben de uzun zamandır istediğim Nude paleti aldım ama kasada anlaşıldıki şaşkın kız yanlış biliyormuş, sadece tekli farlarda % 50 indirim varmış. Diğer Balm ürünlerinde indirim % 25'miş. Tabi hayal kırıklığına uğradım. Neyseki İSF başladı ve bu sırada belki başka indirimler de yaparlar diye avutuyorum kendimi.
Balm Nude palet alamayınca ben de Essence ve Nivea güneş ürünlerine saldırdım direk. Essence'den yeni oje, far fırçası ve yeni maskara aldım. Nivea'dan da yüz ve vücut için güneş bakım ürünleri aldım, bunları şehir içinde bile bol bol sürdüğüm için çok lazım oluyor bana. Ayrıca iki ürün aldığım için bir de plaj çantası hediye ettiler.

Aldıklarım.. Tabi bir sürü de ıvır zıvır alındı. Ojeleri tek tek sürüp tanıtacağım..



Nivea güneş ürünleri.. Daha önce de Nivea ürünlerini bol bol kullandım ve memnun da kalmıştım. Özellikle yüz için aldığım ürünün yaşlanma karşıtı olması iyi oldu. Çantası da güzelmiş plaj dışında bile kullanabilirim gibi.

Essence'in bütün ürünleri gibi fırçalarına da bayıldım ve bir tane daha aldım. Bunları seyahatte de çok rahat kullanırım diye düşünüyorum. Bütün o pahalı ve büyük fırçaları yanımda taşımaktansa bunlar daha minik ve uygun. Hadi kırıldılar birşey oldu diyelim gidip yenisi çok rahat alınabilir.




Bu da yeni Maskaram. False Lashe dedimi akan sular duruyor bende. Bunu yarın da sürüp deneyim de anlatayım diyorum..

Şu Balm'da % 50 indirimde olsaydı iyiydi. Nude paletini de alıp halledecektim işi. Neyse ne yapalım dediğim gibi belki de İSF sırasında tekrar indirime girebilirler. Takipte kalalım.
Sevgiler..


2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :D Ojelerin hepsini bekliyorum şahsen :D

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler bu aksamdan basliyorum hemen surmeye :))

    YanıtlaSil