26 Haziran 2012 Salı

Günün Manikürü.. Sürpriz...

Günaydın.. Bugün hakikaten yeni değil ama çok şirin bir manikürle geldim. Dün akşam rutin olarak manikür-pedikür görevimi yerine getrimek üzere kuaförüme uğradım. Kuaförde çalışan yardımcı kızımız çok şirin ve henüz 18 yaşında, beni de çok seviyor sağolsun o nedenle bu deseni internette görünce hoşuam gideceğini düşünmüş ve hemen öğrenivermiş. Çok da güzel yaptı, ben çok beğendim bakalım siz ne diyeceksiniz.







Tabiki de çok güzel durmakla birlikte asıl bu değil. Bu sadece baz renkler. Bu arada Flormar'ın Pretty serisinin de renklerinin çok tatlı olduğunu belirteyim Sadece şişesi ve fırçası küçük olduğu için biraz zor sürülüyor o kadar, yoksa iki katta hemen kapattı. Kuruması da ortalama 10 dakika gibi sürdü sanırım. 
Şimdi de asıl cicilerim geliyor...





Minik minicik Converse'lerime bayıldım resmen, hatta çıkartmaya kıyamayacağım resmen bunları ben bu akşam da sanırım. Özellikle de turuncu üzerindeki duruşuna bayıldım, siyah bağcık noktaları falan çok daha belirgin duruyor tabi. Öyle çok da uğraşmadı bir kere başlayınca yapmaya tık tık hemen 15 dakika gibi bir sürede bitirdi. Ama ben tek başıma yapamazmışım oldukça dikkat gerektiriyor, törpünün ucuyla tık tık bütün renkleri nokta nokta boyadı resmen kız. Bundan sonra görüp beğendiğim desen olunca direk ona söyleyip yaptıracağım. Nasıl olmuş beğendinizmi?
Sevgiler...

5 yorum:

  1. Çook tatlı olmuş mutlaka deneyeceğim ben de =)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım=)
    merhaba blogun hayırlı olsun
    üyenim
    ben de beklerim bloguma
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. @koyukırmızı1.. teşekkürler biraz pratik gerektiriyor ama..
    @DuyguSenyürek.. hemen bakıcam bloguna..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşşş, ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. @sevda s. teşekkürler.. dene mutlaka..çok şirin duruyor.

    YanıtlaSil