7 Haziran 2012 Perşembe

Nivea Lip Balmlarım..

Eğer dudaklarıma herhangi bir krem, yumuşatıcı, gloss veya ruj sürmezsem hemen kuruduğunu ve benim de sürekli dudaklarımı kemirdiğimi söylemiştim sanırım. O nedenle sporda, denizde, evde, işte, arabada kısaca heryerde dudak balmlarım yanımda olur, hem de üçer beşer. Olur ki birini kayberdersem öbürünü kullanırım diye. Watsons'a, Gratis'e falan da her giridiğimde hiçbir şey almazsam bile mutlaka 1-2 yeni dudak kremi ile çıkarım. İşte son Watsons alışverişmde de 2 tane daha Nivea dudak balmı aldım. Bu arada tecrübeyle sabit olumuştır ki bu balmların en iyisi, en kullanışlısı Nivea'nınkiler. Hele o Blistex'i kullanmak bile istemiyorum, dudaklarımda çok kötü bir his bırakıyor.
Şimdi Nivea eski balmlarına ek olarak iki yeni balm daha çıkarmış. Ben de daynamayıp hemen aldım tabi.


 Bu süt ve ballı, dudağı çok güzel besliyor ve yumuşatıyor. 

Bu da Acai meyvesi ve elmalı, içinde C vitamini de varmış ve extradan bonus olarak 10 faktörlü güneş koruması da var... Özellikle bunu plaj çantamdan ayırmayı kesinlikle düşünmüyorum.. Tadı, kokusu falan çok hoş, dudakta yumuşacık bir his bırakıyor.

Bunları veya diğer Niveaları sürdüğümde dudaklarım gerçekten çok rahat ediyor. O nedenle yatarken başucumda mutlaka bir Nivea dudak balmı da bulunuyor. Sizin de dudaklarınız kuruyorsa bu balmlar çok işinize yarayacaktır.
Sevgiler..

7 yorum:

  1. Milk and Honey'i merak ettim, denicem.

    YanıtlaSil
  2. onorr; cok da guzel tadlari var bunlarin dene mutlaka..

    YanıtlaSil
  3. en süper balm nivea lip balm (milk and honey) :)

    YanıtlaSil
  4. @bakatengu.. Bence de en iyisi nivea..

    YanıtlaSil
  5. @sarakoyu.. 4.5-5 tl gibiydi galiba değişiyor bazıları indirime giriyor arada 3.5 falan da oluyor

    YanıtlaSil