15 Haziran 2012 Cuma

El kremleri.. devam..

Dün de bahsettiğim gibi herşeyi almayı ve denemeyi sevdiğim için  elimde değişik markaların pek çok çeşitli ürünü var. Mesela Avon her indirime girdikçe ben el kremlerini alıp duruyorum, hem de ikişer, üçer.. Hem ben kullanıyorum hem de hediye ediyorum arkadaşlarıma iyi oluyor.



Neutrogena'nın el kremleri çok iyi oluyor. Yukarıda da yazdığı gibi gerçekten ellerim çok kuruyunca iyi geliyor. Bu krem hafif jel kıvamında, yoğun bir krem, böyle kremleri genelde gece kullanmayı tercih ediyorum. Evde oturabileceğim her yere bir krem bıraktım, böylece asla sürmeyi de unutmuyorum. Krem parfümlü olmasına rağmen kokusu hiç rahatasız edici değil, ama ben galiba parfümlü ürünleri daha çok seviyorum.


Bu da Avon'un zengin nemlendiricili gliserinli el kremi. Bunu da yine indirimden almıştım. Bu krem de oldukça yoğun ama jel kıvamında değil. Ben bunu da gece kullanıyorum ama sanırım gündüz de kullanılabilir, çok yapış yapış bir krem değil.
Pazartesi günü elimdeki 2-3 el kremini daha tanıtacağım ve el kremlerini bitireceğiz artık.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder