15 Haziran 2012 Cuma

Her güne bir oje... China Glaze Love Marilyn..

Günaydın.. Dün arkadaşlarımdan birinin Limango'nun Kumsal kampanyasından sipariş verdiği dört adet China Glaze oje geldi. Tabi görür görmez hepsine aşık oldum ve sürüp denemek üzere bir süreliğine kendilerine el koydum.

Şu bebeklerin güzelliğine bakarmısınız??? Gel sür beni sür beni diyor hepsi. Ben tabi ilk olarak çok beğendiğim Love Marilyn'i tercih ettim. Hafta sonu da mutlaka Holloween kolaksiyonundaki karanlıkta neon efekt veren Ghoulish Glow'u deneyeceğim. Çok merak ediyorum nasıl duracak.






Tırnaklarımda iki kat sürülmüş hali var. Çok güzel, güneşte ışıl ışıl yanan, sürümü ve kuruması oldukça kolay bir oje. Tırnakta pütürlü bir doku bırakıyor, bu da çıkarılması zor olacak demek ama biraz pamuk, aseton ve folyonun halledemeyeceği hiç birşey yok.




Bunlar da IPhone FilterMania çalışmalarım. İlk resimde görülen "water" etkisine bayıldım. Her resmimi bu filtreden geçirmek istiyorum şimdi.Diğer ojeler de en kısa sürede blogda olacaklar.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Marilyn gibi ışıl ışıl bir ojeymiş :)

    YanıtlaSil
  2. bu ojeye bayılıyorum ama henüz katamadım kolleksiyona kısmet :)) diyeelim iç çekelimmm

    YanıtlaSil
  3. bu ojeye bayılıyorum ama henüz katamadım kolleksiyona kısmet :)) diyeelim iç çekelimmm

    YanıtlaSil
  4. @yeşim @elif tuna çook güzell ben de bayıldım.. belki alırım kendime de hevesimi alamadım henüz..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş tırnakların, yılbaşını çağrıştırdı bana :)

    YanıtlaSil
  6. @güzelliknehri.. teşekkürler.. ben de çok seviyorum böyle parlak ojeleri..

    YanıtlaSil