12 Haziran 2012 Salı

Hazine Kutusu ve Botanikshop'dan gelen hediyelerim..

Biliyorsunuz bloglar arasında pek çok çekiliş düzenleniyor ben de rastladıkça ve eğer hoşuma giderse katılıyorum. İşte bu Botanikshop hediyeleri de ilgimi çektiği için Hazine Kutusu'nun çekilişine katılmıştım. Sonuçta ben kazanmışım ve hediyelerim dün elime geçti. Öncelikle teşekkür ediyorum tabi. 
Ürünler gözüme oldukça ilginç gözüktü ama dün geldikleri için hiç birini deneyemedim tabi. Bu şimdilik bir tanıtım yazısı, daha sonra ürünüleri denedikçe detaylı yazacağım.

Özellikle bu ürün çok ilginç geldi bana. Harici olarak hem cilt bozuklukları için hem de yaralar için kullanıldığını düşünüyorum. Güneş yanıklarına da iyi geliyormuş o nedenle tatile giderken benimle gelecek. 
 



Yosun yağının selülite ve tombişliğe iyi geldiğini biliyordum zaten bunu da Dr. Murad selülit kremim nihayet bitebildiği için kullanacağım.





Sanırım tonik olarak kullanılabilecek, ferahlık veren, nemlendiren bir su.. Gümüş iyonlarının ayrıca ne faydası var bilmiyorum ama araştıracağım..

Ben hediyelerimi çok beğendim. Kullanmak ve yazmak için de sabırsızlanıyorum..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder