8 Haziran 2012 Cuma

Artistry Renewing Peel..

Bu ürünü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve artık yazabileceğime karar verdim.Biliyorsunuz Amway'de Avon gibi temsilcileri yolu ile satış yapıyor. İşte Artık bizim de artık bir Amway satış danışmanımız ve temsilcimiz var. Bu ürünü de kendisi oldukça methettiği için aldım. Yanında getirdiği minik bir cilt analizi aleti ile yüzlerimize baktı ve kesinlikle uzaydan gelmiş olsak ancak böyle görünebilirdik. Benim yüzümde cilt yüzeyinde değil ama altında belirgin şekilde lekelenme varmış. O nedenle yumuşak dokulu bu kremi tavsiye etti bana. 2 aylık kullanma sonucunda çok koyu bir lekenin haricinde cildimde gözle görülür bir aydınlanma oldu. Ben bunu kullandığım bu kremle birlikte, diğer peelinglerin ve renk tonu düzenleyici kremlerin etkisine yoruyorum. Bu krem sadece bir ek destek oldu bana. Ama kullanımda yumuşak ve yıkandıktan sonra da cildi aydınlık ve temiz bırakıyor. Tarifinde ful 8 pompa sürün diyor ama bu kadarı bana çok fazla geldiği için ben 5-6 pompa kullanıyorum. Cilde güzelce sürüldükten sonra 8 dakika beklenip yıkanıyor. 8 dakikadan sonra etkisi bitiyormuş, daha doğrusu cildin yüzeyinde kalan kremin etkisi bitiyor, cildin altına nüfuz eden kısım oarada çalışmaya devam ediyor.



Bazı cilt tiplerinde hafif bir kızarıklık ve kaşıntı meydana gelebilir diye uyarılmış ama bende böyle birşey olmadı. Krem sürülüp yıkandıktan sonra cildim pamuk gibi oluyor. Ürün haftada 2 defa uygulanıyor. Ben bunun üzerine bir de nem maskesi yapıyorum ki bakım tam olsun. 


Burada içindekileri sıralamış, tabi hiç anlamıyorum ama şöyle bir şey anlatayım. Temsilci arkadaşım kimyager olan yeğenine aldığı sıvı bulaşık deterjanının ve bir de başka bir bulaşık deterjanının isimlerini ve ne olduklarını söylemeden içindekileri okuyarak, ne olduklarını tahmin etmesini istemiş. Diğer deterjanı okuduğunda yeğeni hemen bu deterjan diye bilmiş. Amway'in elde sıvı deterjanının içindekileri okuduğunda ise nedir bu içecekmi diye sormuş. Ben şahsen bunu duyduktan sonra direk Amway ürünlerine geçiş yaptım. Deterjanın içindekiler bu kadar iyiyse herhalde cilt ürünlerinde de zararlı maddeler yoktur diye umuyorum. Herkese sağlıklı günler ve sağlıklı ürünler..
Sevgiler..

2 yorum:

  1. bereketli bir ürünmüdür ?

    YanıtlaSil
  2. Evet fena degil 8 pumpa gerek yok 5 pump yetiyor krem kolayca dagildigi icin

    YanıtlaSil