4 Haziran 2012 Pazartesi

Hafta sonu ojesi..

Hafta sonu hemen ilk Essence ojemi sürdüm. Ama sonradan başka oje sürmek için çıkardığım için ojenin adı aklıma gelmiyor şimdi de.. :-)) Olsun serinin tek yanar döner holografik ojesi bu dersem hemen bulursunuz zaten. İçinde mordan yeşile oradan da sarıya dönen renkler var. Star Gazer'ın da daha önce sürmüş olduğum böyle bir ojesi mevcut, hatta buradan okuyabilirsiniz. Star Gazer'ın renkleri daha yoğun ve koyu tabi ama bu oje de beni oldukça mutlu etti diyebilirim.




İlk iki resim gün ışığında çekildi. Üçüncü resmi de akşam evde flaşsız olarak çektim. Ona rağmen renk yansımaları ve dönüşümleri gayet güzel görünüyor bence. Diğre ojeleri de denemek için sabırsızlanıyorum.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Where is the party? :) Bir ben gidip alamadım Essence ojeleri:(

    YanıtlaSil
  2. ayy doğru şimdi sen söyleyince hatırladım..:-)) çok güzel başka renkler de var..

    YanıtlaSil
  3. AYYY BEN BUNU NEDEN BULAMADIMM YAAA ÇOK GÜZEL YİNE GRATİS YOLU GÖRÜKÜYORR BANA :)

    YanıtlaSil
  4. O Gratis yolları batıracak zaten bizi yakında..:-)) Bu oje ben alırken de çok az vardı sanırım tek holografik oje bu buraya gelen..

    YanıtlaSil