28 Haziran 2012 Perşembe

Nars Kalem Rujlarım.

Bugün çok severek aldığım, aldıkça alasımın geldiği ve çok da severek kullandığım Nars kalem rujlarımdan bahsedeceğim. Kalem rujlar Nars'ın en çok sevilen ürünlerinden sanırım çünkü kullanması, taşıması falan çok kolay, at çantana çık. Hem kalem olsun hem ruj olsun gerekirse allık da olsun hatta ben bir tanesini gerekirse far olarak bile kullanıyorum arada. Bunların tanesi sanırım aynı rujlar gibi 55 TL. idi ben aldığım dönemlerde, şimdi artmış da olabilir uzun zamandır Nars mağazasına uğramadım.

Soldan sağa.. Sierra, Club Mix, Toundra, Train Bleu ve Cruella.. Bunlardan favorim Cruella ve Sierra. Bunlardan Train Bleu'yü zaman zaman far olarak da kullanıyorum.


Renkler sırası ile soldan sağa aşağıda..

Sierra..

Club Mix..

 Toundra..

Train Bleu..

Cruella..

Bunlardan Sierra, Cruella ve Train Bleu mat doku ve renkteler. Ancak bu mat dokulu rujların sorunu dudağı  kurutması, altına nemlendirici sürülürse de istenilen mat dokuyu vermiyor. Benim zaten dudağım çok kurur, mat dokudaki rujları çok sevmeme rağmen bu nedenle çok fazla kullanamıyorum. Kullandığım zamanda sürekli yiyorum ve tazelemek ihtiyacı hissediyorum. Mesela şu anda dudağıma Cruella sürdüm ve kemirmeye başladım bile. Birazdan üzerine başka bir ruj sürerek hallederim bu sorunu.




Kalem rujlardan ayrı olarak bir de Nars'ın bu hem ruj, hem aydınlatıcı, hem de allık olarak kullanılan bu süper ürünü Goddess var. Bunu da çok severek kullanıyorum, genelde kaş altına, göz pınarlarına ve elmacık kemiklerinin üstüne aydınlatıcı olarak uyguluyorum. Nars'ın ürünleri genelde çok severek kullandığım ürünler, birtek fondöteninden o da şişesi pompalı olmadığı için memnun kalmamıştım. 
Sevgiler..

5 yorum:

  1. Train Bleu çok iddalı imiş. ama neden kurutuyorlarki ?
    kurutuyorlarsa dudağını gerçekten sorun hemde bu marka ve bu fiyata göre benim dudaklarım hemen kabuk ve kanamaya kadar gidiyor kuruduğunda yiyorum çünkü kanatıyorum o nedenle ben hiç kullanamazdım

    YanıtlaSil
  2. @elif tuna.. mat ruj modası var ya işte ondan sanırım bütün markalarda aynı sorun matlarda.. mac'ın mat rujları da yanı çok seviyorum görüntüyü ama sürünce rahatsız ediyor..

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel gerçekten,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @passsiflora.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Train Bleu'nün dudaklarda nasıl durduğunu çok merak ettim, süpermiş.

    YanıtlaSil