4 Haziran 2012 Pazartesi

Monday Blues..Essence Oje..

Günaydın.. Hafta sonu Gratislere yeni gelen Essence markasını inceleme, alma ve deneme çılgınlığı ile geçti. Anladığım kadarıyla marka her Gratis'e gelmemiş ama benim yakınımda bulunan bütün Gratislerde fazlasıyla vardı ve ben de bol bol inceleme ve alışveriş yapma fırsatı buldum. Öncelikle bol bol oje aldım. Normal ojeler 1.99 TL. Bir de ikili ojeler var ister ayrı ayrı  ister biri öbürünün üzerine sürülecek şekilde. Ben ilk olarak serinin ikili mavi ojesi Midnight Date ve City That Never Sleeps'i üst üst sürdüm. Bu arada ojelere isim verdikleri için de ayrıca memnunum.  Akılda tutması daha kolay oluyor. Ayrıca verilen isimler de genelde çok eğlenceli geliyor bana.



Midnight Date..


City That Never Sleeps..

Böyle çift taraflı oje çok hoşuma gitti, bundan başka 4 renk daha var sanırım ben 3 tanesini aldım. Fiyatı da 7.99 TL. Bence uygun zaten genelde bütün fiyatlar uygun markada. Alışverişimin detaylarını bir sonraki yazıda anlatacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder