18 Haziran 2012 Pazartesi

Günün ojesi.. China Glaze Electric Beat..

Bu China Glaze ojeleri denemelere doyamıyorum. Bugün de bir pazartesi klasiği olan çok tatlı bir gök mavisi olan Electric Beat ve üzerine yine top coat olarak Ghoulish Glow sürdüm, karanlıkta tırnaklarıma bakıp bakıp gülüyorum kendi kendime.. Kocam görse deli diyecek bana.. Oğluma nasıl parladıklarını gösterdim çok şaşırdı ve güldü. Electric Beat görsellerine bakalım şimdi..






Ojenin parlak maviliğine bayıldım. Aslında böyle yumuşak bebek renklerini hiç sevmem ama tırnakta duruşları hakikaten çok güzel. Zevkle denedim hepsini. Her zamanki gibi 3 kat sürdüm, zaten tam rengi vermesi için en az iki kat lazım, tek kat iyi durmuyor. Bunu da Sweet Hook gibi bir kere daha sürüp üzerini de simle süslemeyi düşünüyorum. 
Sevgiler..

6 yorum:

  1. @kozmetikperisi teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  2. benim de severek kullandığım bir renktir :)
    http://kontesce.blogspot.com/2012/05/gunumun-ojesi-china-glaze-electric-beat.html
    güle güle sürüştürün.

    YanıtlaSil
  3. canım takılar valla ojenin önüne geçmiş desem yeridir bende maviciyim harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. @DBMS Trend.. Tesekkurler.. Turkuaz yaz icin en sevdigim renklerden benim..

    YanıtlaSil