7 Haziran 2012 Perşembe

Günün İkinci Ojesi..

Dün akşam sürdüğüm Essence Camouflage'dan an itibariyle çok hoşlanmadığım için sabah çıkarıp daha renkli, daha canlı bir oje sürdüm demiştim. Yine Essence ojelerden devam ediyorum.Bu sefer sıra Time for Romance'de. Ojeyi biliyorsunuz böyle bordo, simli, pırıl pırıl bir oje, ben tek başına sürdüm ama sanırım başka bir ojenin üstünde daha da güzel olacaktır. İçindeki büyük simlerin tamamı bordo renkli ve tırnak üzerinde hafif pütürlü bir doku oluşturdu. Bu da çıkarması zor olacak demektir. Ayrıca oje jel kıvamlı olduğu için de diğerlerine göre uzun sürede kurudu. Görsellere bakalım şimdi..


İşte bu iki kat sürülmüş hali..Fena değil ama üç katta daha güzel durur diye düşünüyorum vee....



İşte bu da üç kat sürülmüş hali.. Yani fena değil evet ama tam karar verebilmek için başka bir ojenin üzerine de sürüp denemeliyim bunu kesinlikle..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder