20 Haziran 2012 Çarşamba

Haziran Lila Kutu..

Bu ay gelen iki kutuda da hayal kırıklığı yaşadım. Biliyorsunuz Vanilya Club'da eksik ürün yollamıştı, Lila Kutu da ise çok az ürün var ve hepsi de minicik minicik deneme boyu. Ayrıca kutusu da çok özensizleşmiş, eskiden kumaş kutu içinde ürünler güzelce mor renkli kağıt konfetilere sarılıp geliyordu. Bu ay gelen kutuda o kağıt konfetileri de resmen numunelik olarak koymuşlar, toplu resimde tırnak çıkartmalarının arkasında görülüyor zaten ne kadar olduğu ve kutunun kendisi de karton olmuş. Herhalde ya bu işi bitirecekler ya da nasıl olsa müşterimiz var diye iyice özensizleştiler, halbuki benim bildiğim iki kişi iptal etti üyeliğini ve daha da iptaller olacaktır. Ben bu kutuyu sevmeme rağmen bir iki ay daha bakayım diyorum, her ay kutuyu heyecanla beklemek hoşuma gidiyor çünkü ama bundan sonra da düzelme olmazsa ben de iptal ettiririm sonuçta. Şimdi kutuyu ve içindekileri görelim.

Ürünler toplu halde..
 
Bir adet sabun, artık kimse el sabunu kullanmıyor neredeyse bu sabun da süs sabunlarının arasına katıldı.

Bu markayı denemek istiyordum ama bir tonik ve gündüz kremi çok az.


Bu tür şampuan örnekleri hiçbir fikir vermiyor bana denediğim zaman. Ürün hakkında iyi bir fikir edinebilmek için en az 5-6 yıkama yapmak lazım.

Tırnak çıkartmaları, üstelik de klasik kırmızı renkte. Böyle birşey kullanmam için kendim yapamayacağım bir desen olması lazım ki işe yarasın. Üstelik bunları takması çıkartması normal oje sürmekten daha uzun sürüyor.

Babalar günü nedeniyle 2 adet deneme boyu erkek parfümü gelmiş. Bir tanesi kadın parfümü olabilirdi diyorum. herhalde ellerinde sadece bunlar vardı.

İşte kutudaki tek denemeye değer ürün. Minik kutusunun içinde en az 1 haftalık krem var sanırım. Bunu hemen kullanmayacağım, tatile giderken yanıma almayı ve orada kullanmayı düşünüyorum.
 
Kalıcı boronzluk sağlayan vücut yağı, fena bir ürüne benzemiyor biraz yandıktan sonra koluma bacağıma sürüp bitiririm. Kalıcı bronzluk vermese bile en azından cildimi besler içinde havuç özü varmış.

İşte bu ayki kutu böyle, gerçekten de kayda değer bir ürün bulmakta zorlandım. Anladığım kadarıyla da herkes aynı hayal kırıklığını yaşamış. Böyle giderse işleri zor diyorum. 
Sevgiler..

3 yorum:

  1. Hayal kırıklığı konusunda sana katılıyorum. Luxy Kutu'dan sonra Lila Kutu da vazgeçecek gibi gözüküyor

    YanıtlaSil
  2. Canim kutunun degismesini bende basta sevmedim ama sonra eski kutuya bakinci yenisini daha cok sevdim sanki. zaten kutunun materyali o kadar onemli deil. Bu kutu isini seviyrm ben umarim daha ozenli sekilde devam eder. bide ben dogal sabunlari dus jeli yerine kullaniyrm arada canim. hatta pilling gibi tanecikli olanlarida vucut pillingi yerine. dus jelinden daha sagliklidir die dusunuyrm. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Özgecan.. dediğin gibi kutunun materyali değil ama mesela içindeki konfetilerin miktarının azalması bile bir özensizlik belirtisi bence.. sabun konusunda haklısın öyle de kullanabiliriz sanırım..

    YanıtlaSil