11 Haziran 2012 Pazartesi

Günün ojesi..Clairs 07..

Günaydın.. Bugün yeni aldığım Clairs ojelerden birini sürdüm. Uzun zamandır böyle mavi-yeşil arası renkte bir oje istiyordum. Bu renk böyle su yeşiline de kayıyor, hafif mavi de diyebileceğimiz güzel bir oje. Clairs'in bu ojeleri 7 ml. ve fiyatları da 2.99 TL. Özellikle 7 ml. olmaları hoşuma gitti, ne çok az ne de çok fazla. Fiyat konusuna aruık çok takılmıyorum çünkü piyasada 1 Tl.'den 70 TL.'ye kadar oje var, seç beğen al durumu yani. Ojenin kapağı da özellikle hoşuma gitti, çok şirin yapmışlar. Şimdi görsellere gelelim..






Yeni yüzüğümle de çok güzel uydu ojenin rengi. Böyle güzel ojeleri bir günde çıkarmaya kıyamıyorum ama elimde de o kadar çok oje var ki sürülmeyi bekleyen. O nedenle her güne bir oje mottomuz devam ediyor.
Sevgiler..

1 yorum:

  1. Çok çılgınsın seen :))))
    ojelerine bayıldım tırnak şekline de :)

    YanıtlaSil