8 Haziran 2012 Cuma

Günün Ojesi..Karma..

Günaydın.. Dün sürdüğüm Essence Time for Romance'in pırıltılı ve simli olmasından dolayı çıkarmasının zor olacağını söylemiştim. Bu nedenle dün akşam ojeyi çıkarmayıp, üzerine yeni bir şey yapayım dedim. O yeni bir şeyi de çatlayan oje şeklinde buldum. Alix Avien'in siyah çatlayan ojesi zaten çok güzel. Bir sürüşte hemen kapatıyor ve çıtır çıtır çatlayıp, tırnağınızı süsleyiveriyor. Üstelik de neredeyse sürer sürmez kuruyor. Zaten akşam 1.5 saatlik spordan sonra bende oje falan çıkaracak hal kalmadığı için oturduğum yerde Buffy'nin tekrarını izlerken sürüverdim çatlayan ojeleri. Çok da güzel oldu. Artık bu akşam nasıl çıkarırım bilemem ama.. Görsellere bakalım şimdi..




Alttaki simli oje güzeşte çok güzel parlıyor. Ben bu çatlayan ojeleri çok seviyorum. Ne yazıkki istediğim sıklıkta kullanamıyorum. Şimdi yeni neon renkler de çıkmışken alıp yazın bol bol süreyim diyorum..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder