25 Haziran 2012 Pazartesi

Hafta Sonu Manikürü..China Glaze Orange Knockout (Neon)

Hafta sonu Cuma günü Efe Kozmetik'den aldığım yeni neon oje Orange Knockout'u sürdüm. Rengine resmen hasta oldum, o kadar güzelki ışıl ışıl yanan, tam turuncu-mercan rengi bir oje. Sürünü kolay diyebilirim ama ton farkı yapmaması için 3 kat sürmek gerekiyor. Sürülüp tam rengini aldıktan sonra şahane görülüyor ve neredeyse anında kuruyor. Baş parmağımın tırnağını sürerken serçe parmağım kurumuştu bile. Tabi bitişi biraz mat görünüşlü bir oje. Neon serisi özellikle yaz için hem sür çık çabuk kuruduğu için hem de yanık tene en çok yakışan renkler olduğu için çok uygun diye düşünüyorum. Neon serisinin bir de yeşil rengini almak istiyorum. Yanınca harika duracağına eminim.



Güneşte böyle şahane görülüyor.




Bu resmi Eau De Chloe App yardımı ile yaptım.



Bu da Filter Mania ile yapıldı.

Ben bu rengi çok sevdim. kesinlikle sadece yeşil değil birkaç değişik renkte neon oje lazım bu yazı renklendirmek için. Özellikle de kıyafetlerinde neon renk kullanmayan ya da kullanamayanlar için kurtarıcı olacaktır.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. Gözümü alamadım resmen .) Çok dikkat çekiçi cesur bir renk .) Sana da çok yakışmış .)

    YanıtlaSil
  2. @Artemis-Tanrıça.. Teşekkür ederim.. çok sevdim bu neonları ben..

    YanıtlaSil