20 Haziran 2012 Çarşamba

Günün Ojesi.. Essence Passion for Fashion

Günaydınlar.. Günün ojesi yine bir Essence.. Daha sırada olan, alıp da süremediklerim ve almak istediklerim de var. Bu 87 numaralı Passion for Fashion'ın rengi bir harika, tam olarak mor ama resimlerde bunu göstermek asla mümkün olmadı, sürekli lacivert gibi çıktı oje.Işıkta, ışıksız, flaşlı, flaşsız hepmavi-lacivert olarak çıktı, bu da benim moralimi bozdu tabi, resimler hiç gerçek rengi yansıtmıyor malesef.






Gördüğünüz gibi mor-mavi arası tuhaf bir renk çıktı resimler hiç hoşuma gitmedi..:-((



Bende bari filtrelerle durumu kurtarayım dedim.

Bu arada bu sürdüğüm, denediğim 4 ya da 5. Essence oje heralde, sürümünden, kalıcılığından ve kapatıcılığından hiç memnun kalmadım. Daha dün akşam sürmeme rağmen hemen sıyrılmaya, bozulmaya başladı. Zaten ton farkını yok edebilmek için 3-4 kat sürmek zorunda kaldım. Zaten böyle plastik görünüşlü ojelerin kalıcılığı ve kapatıcılığı çok iyi olmuyor. Diğer denediğim Essence ojelerin yanında bunda hayal kırıklığına uğradım, umarım diğerleri de böyle olmaz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder