14 Haziran 2012 Perşembe

El kremlerim..

Sıcaklığın ve nem bu günlerde iyice artmasına rağmen cildimiz inatla kurumaya devam ediyor. Bu nedenle hiç bir bakım kremini ihmal edemiyorum. Uzun zamandır elimde baya bir el kremi birikmiş. Böyle her gördüğünü her merak ettiğini alırsan böyle oluyor işte.. Sıradan başlarsak..


Öncelikle kokusunu en sevdiğim geliyor. Zaten içinde kırmızı meyveler olan herşeye hayranım ve hastayım. Watsons'ın bu çilek ve tarçınlı el kremi de nefis kokuyor, sürülünce dokusu da fena değil elleri yapış yapış bırakmıyor ama etkisi çok az. Üstelik bu güneşli günler için de güneş koruması yok. Fiyatı 8-9 TL. civarında olması lazım.






Bunu en son Watsons alışverişimde yine dayanamayarak içinde Aloe Vera var diye almıştım. Yine kokusu güzel, etkisi az günlük sürekli sürülebilecek el kremlerinden biri. Fiyatı sanırım 10 TL. gibi birşeydi.


 İşte bir kırmızı meyveli krem daha.. Bunun da kokusu harika, etkisi yukarıdaki kremlere göre biraz daha iyi. Zaten Arko'nun kremlerini oldum olası severim ama eksik yönü güneş koruması ve anti-aging. Onlar da olsaydı fiyatının da uygunluğuyla birleşince tadından yenmezdi..


Avon'un klasik indirimlerinde stokladığım gliserinli el kremi. Kokusu çok aman aman güzel değil ama rahatsız etmiyor. Elde değişik böyle yumuşak birşeyle kaplanmış gibi bir his bırakıyor. Anti-aging olmadığı için gece yatarken değil yine gündüz kullanılabilecek bir krem.
El kremlerimiz tabi bu kadarla bitmiyor, devam edeceğim..
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Watsons'ın o muhteşem kokusu yüzünden 4 tane birden almıştım. Ben de çabuk emilmesini çok sevmiştim. Fiyatına göre gayet iyi bir ürün.

    YanıtlaSil
  2. @morimel.. değişik kokulu olanları da denemek istiyorum bunun.. 2 çeşidi daha vardı galiba..

    YanıtlaSil