21 Haziran 2012 Perşembe

Tresan Şampuan..

Bu şampuan deneme boyu olarak aldığım kutulardan birinden geldi. Sanırım Lila Kutu olması lazım. Yaklaşık 6-7 gündür bu şampuanı kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Saçlarımda zaten mevsim geçişlerinde sürekli kepeklenme ve saç derimde de kuruluk olur. Bu şampuan sayesinde o pul pul kuruluk anında geçti ve kullandığım sürece de kepeklenme yaşamadım. Ancak bu şampuanın hacim vermek, parlatmak gibi bir özelliği yok malesef ama kepeklenmeden ve kuruluktan o kadar çok şikayetçiyim ki artık bu hacim sorununu önemsemiyorum bile. Hafta sonu şampuanın tam boyunu alacağım. Ayrıca şampuanın bitkisel olması da önemli tabi.



Tabi bu arada şampuanın deneme boyu da bu şekilde olur diye belirtmem lazım, özellikle bu ay iki kutudan da gelen bir sıkımlık şampuanlar kesinlikle denemeye, bir fikir edinmeye ve yazmaya uygun değiller. 
Sevgiler..

3 yorum:

  1. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via blgolovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    YanıtlaSil
  2. Ben de aynı şampuandan çok memnun kalmıştım :) İçeriği güzel

    YanıtlaSil
  3. @Gabriele V. of coruse I will follow u via GFC..
    @Miskin Kek.. Ben ilk defa kullandım.. şimdi nude şampuana geçtim bakalım o nasıl..

    YanıtlaSil