10 Temmuz 2014 Perşembe

Yves Rocher tırnak&tırnak eti peelingi..

Yves Rocher'in bu tırnak ürününü birkaç blogda görüp denemek için indirimden almıştım. Aslında ben tabi ki burada bahsettiğim sevgilim Jo Malone'un el ve vücut peelingini kullanıyorum. Ama bunu da tatile gideceğim yanımda olsun hem de deneyeyim diye aldım.
Şişesi oje gibi, yanımızda taşımaya çok uygun. Jo Malone'u ayrıca bir kutuya koymak lazım ki uğraşmak istemedim. Bu arada o Jo Malone bütün arkadaşlarıma denemek içim vermeme rağmen azalmadı bile, sanırım iyi bir şey tabi..

İçinde zararlı bir şey göremiyorum.

Fırça yerine sert bir ucu var, bu ucu ile aldığınız ürünü tırnağınıza sürüyorsunuz. Tırnak etleri için aslında ama ben tırnağın kendisini de ovalıyorum. Bütün tırnak ve etrafında nemli hoş bir his bırakıyor. Güzelce ovalayıp duruluyorum. Sonra da el ve tırnak eti için olan bir kremle destekliyorum

Bu kadar bir ürün hatta daha azı bir parmak için yeterli, tırnak etimi yumuşatıyor tırnağın kendisini de nemlendiriyor. Ürünü sevdim. Sadece tırnak ve eti için kullanılan bir ürün. Özellikle tırnak üzerinde pürüzler ve katlar varsa çok sevebilirsiniz. Bir Jo Malone değil ama ulaşılabilirlik ve pratiklik açısından evet evet elimde bulunsun diyorum. Fiyatı 12 TL. gibiydi sanırım. 
Sevdiğim bir ürün ve tatilde de sürekli kullandım. 

Yves Rocher sık sık indirim yaptığı için, uygun fiyata bulmak mümkün oluyor.  Yalnız ne kadar dayanır onu bilemiyorum, şimdilik bereketli bir ürünmüş gibi geldi bana.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder