3 Temmuz 2014 Perşembe

Crazy for Baby Lips...

Maybelline Baby Lips balmlar Gratis ve Watson'a geldiğinden beri bende hepsini almalıyım isteği uyanmış durumda, şu ana kadar 3 tanesini aldım. Daha önce de henüz TR'ye gelmeden  almış ve incelemesini burada ve burada  yapmıştım. Biliyorum çok aman aman değiller ama şirinlikleri, renkleri beni cezbediyor. Ayrıca zaten 1000 tane lip balm kullandığımdan dolayı boşa gitmiyor.
Şu ana kadar aldığım renkler soldan itibaren sırası ile; intense care, cherry me ve peach kiss.

Intense care tamamen şeffaf, bunu mat rujların altına sürüyorum, normalde nemlendirmesi fena değil ama mat rujların altında daha iyi sonuç alıyorum. Cherry me kırmızı gibi duruyor ama dudakta doğal bir pembeye dönüşüyor, sanki hakikaten kiraz ya da vişne yemiş de dudakta izi kalmış gibi oluyor. Tabi bu renk kişinin dudak rengine göre değişebilir. Peach me ise çok hafif bir yavru ağzı renkli, sadece dudağa çok hafif bir renk veriyor. Bu da mat rujların altında kullanılabilir.

Renklerin swatchları da bu şekilde.

Maybelline baby lipsler için çok gürültü koptu, TR'ye gelmeleri olay oldu, beğenen var beğenmeyen var. Ben seviyorum. Şirinliklerinden ötürü de sürekli alıyorum. Denemek isterseniz Gratis ve Watsons'da 5.90 TL.'ye bulabilirsiniz. Tabi benim gibi hepsini birden almayın, önce bir tane deneyin, sonra gerisini beğenirseniz alın.

                                                                  Dudakta Cherry me..

Dudakta Peach Kiss..

Bu arada Watsons Card puanlarından faydalanıp son kalan Pink Punch"ı da aldım. Renklerine gerçekten dayanamıyorum. Onun için ayrı post yaparmıyım bilemedim ama sanki en iyi renk veren de o gibime geliyor. 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder