23 Temmuz 2014 Çarşamba

Garnier Ambre Solaire dry mist..

Yaz için güneş kremlerini tanımaya devam edelim. Plajda serinlik hissi de verdiği için bu sprey şeklindeki güneş koruma ürünlerini kullanmayı seviyorum. Geçen sene de iki kutu Panama Jack kullanmıştım.

Bu sene hem Garnier, hem de Nivea bu sprey şeklindeki güneş ürünlerinden çıkarmış. Niye Garnier'i tercih ettin derseniz, çocukluğumdan beri kullandığım Ambre Solair güneş kremlerinin şahane kokuları olması ve Nivea'ya nazaran biraz daha ucuz olması diyebilirim. Sanırım indirimli olarak fiyatı 20-25 TL. gibi hatırlıyorum. 

İçinde paraben bulunmuyor, 30 UVA-UVB içeriyor. 200 ml. demesine rağmen bu tarz ürünler çok bereketsiz oluyor. Çünkü sıkarken rüzgarla beraber uçup gidebiliyor. Yüzüme uygulamayı tercih etmiyorum, illa sürülecekse önce ele sıkılıp sonra yüze sürmeyi tercih edebilirsiniz.

Spreyli kapağı sağlam, kullanmadan önce içindeki bilyenin sesi duyulana karar çalkalanıp sonra sıkılıyor.

Plajda verdiği serinlik hissine bayılıyorum, ayrıca çok baskın olmamakla birlikte güzel bir kokusu da var.

Gelelim yağsız his veriyor mu vermiyor mu konusuna, hayır maalesef öyle kupkuru yağsız bir sprey/krem değil. Sıktıktan sonra iyice yedirip, bir süre de beklemek lazım ki tamamen emilip o yağlı his kaybolsun. Plajda kullanımı çok rahat olduğu için bu yağlı/yağsız his konusuna çok takılmadım.

Garnier Ambre Solair Dry Mist muhtemelen yeniden alabileceğim bir ürün, Panama Jack'e göre daha yoğun bir kıvamı var ve yine o ürüne göre de daha bereketli bir ürün olduğunu gördüm. Geçen sene 6-7 günlük bir tatilde bir kutu Panama Jack bitmişti, bunun yine aynı süre içinde   yarısına getirebildim. Bu arada Gratis'de sanırım güneş ürünlerinde %50 indirim var. Ayrıca hem Watsons, hem de Gratis'de bayram indirimleri de başladı.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder