14 Temmuz 2014 Pazartesi

#özelizbizbloggerızbiz event'in ilk yazıda bahsedemediğim kozmetik dışı sponsorları..

Günaydın. Burada bahsettiğim #özelizbizbloggerızbiz eventine ait ilk yazıda bahsedemediğim kozmetik dışında sponsorlarımız da vardı. Bu yazıda da onlardan bahsetmek istiyorum.
İlk olarak Rinso, eskiden beri temizlik ürünlerini evimde kullandığım Rinso, sıvı deterjan yollayarak bizi mutlu etti.

Hediye Rengi'nin bu tatlı yumurtalıkları romantik kahvaltılar için düşünülmüş.

Dore Online'ın kozmetik dışı hediyesi ise bir karabiber değirmeni oldu. Artık evde bu tür baharat öğüten değirmenleri çok kullandığım için de çok makbule geçti.

Nano Life Tuz'un yetkilisi aramızdaydı ve biz de tuz hakkında kafamıza takılan şeyleri sorduk. Mesela bir tiroid hastası olarak bu tarz sodyumsuz bir tuzun bana yaramayacağını ancak oğlum için rahat rahat kullanabileceğimi öğrendim.

HG Türkiye'nin bu çelik parlatıcısını da çok beğendim, tencerelerim için güvenle kullanacağım bir ürün.

Aspire ise Gratis'de satılan ve 1-2 saat içinde 200 kalori yaktıran içecekleri ile bizimleydi. Bunun tadını sevmeyenler olduğunu biliyorum ama ben gayet sevdim. 

Keçici Peynir her zamanki lezzetli peynirleri ile aramızdaydı.
(görsel alıntıdır.)

İşte güzel eventimizin kozmetik dışı sponsorları da böyleydi, hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Güzel hediyelerini zevkle kullanacağım.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder