11 Temmuz 2014 Cuma

Günün Ojesi Golden Rose Color Expert #46..

Günaydın. Günün ojesi Golden Rose color expert serisinden mint yeşili 46 numara. Ojenin rengi çok hoş ama yapısı ve özellikle sürümü pek rahat değil. 

Kapatıcılığı 2 katta tam olmasına rağmen yapsından mı yoksa benden mi bilemedim ama iki katta çok kalınlaştı, bazı yerlerde yol yol oldu, onları kapatmak için yeni bir kat daha sürmek zorunda kaşdım. Yüzük parmağıma ojenin örtücülüğü görülsün diye önce tek kat sürüp, bıraktım. Ama o ikinci katı sürdüğümde oje resmen tırnağımda biriklme yaptı. Hatta sol alt resimde o birikme belli oluyor.

Bu seride daha önce böyle birşey ile karşılaşmamıştım. Ama bütün markalar için geçerli aynı serinin bütün ojeleri aynı yapıda olmuyor. Bu da onlardan biri. Yine de rengi sevdim. Color Expert ojeler sanırım 2.5 TL.  gibi bir fiyata satılıyorlar.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder