31 Temmuz 2014 Perşembe

Dove seyahat seti..

Dove'un marketlerde ve drugstorelarda satılan bu mini seyahat seti burada bahsettiğim #özelizbizbloggerızbiz eventi için hediye edilmişti. Tabi eventden 2 hafta sonra da ben tatile çıkınca bu seti de yanımda götürüp, denemek fırsatı buldum.
Bir kere tatil için her şeyin seyahat boyu, her şeyin miniği lazım. Bu uçakla da gitsek aynı, araba ile de gitsek aynı. Normal boyu çantaya sığdırmak, açılmış ürünü dökülmesin diye emniyete almak falan bana zor geliyor.

Dove'un bu seti gerçekten tam 1 hafta-10 günlük bir tatil için planlanmış bir set olmuş. İçinde şampuan, duş jeli, deodorantı, sabunu ve kremi var. Bütün bu ürünleri de Dove'un daha önce kullandığım ürünlerinden.

Deodorantına bayılıyorum, yumuşacık bir kokusu var, gün içinde sürekli burnuma gelen bir koku bu, öyle kolayca gitmiyor. İçinde pudra yok benim için bu da önemli.

Ama maalesef aliminyum bulunuyor ki esasen bunu kullanmayı bırakma nedenim de buydu benim.

Dove'un kurutmayan, cildi ipek gibi yapan sabunu, bununla eskiden baya bir kullanmıştım. Sonra yıkama jelleri çıktı ve daha pratik olunca onlara geçtim. Şampuanı ve duş jelinin kokusunu ise çok severim. İstanbul dışında kullandığım için, orada su kalitesi farklı şampuana kesin bir yorum yapamayacağım. Ama kremleyerek kullandığım için saçımda bir sertleşmeye neden olmadı. Ayrıca bir de kremi var ki bunun dokusunun yoğun olduğunu bildiğim için hiç açmadım, kışa saklıyorum. 

Bütün ürünler bittikten sonra da çantasını makyaj çantası yapıyorsunuz ve harika oluyor.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder