21 Temmuz 2014 Pazartesi

Bebak kakao özlü güneş bakım sütü..

Yaz ayları olunca malum herkes kendine göre az çok bronzlaşmak istiyor. Geçen sene yazdan beri Bebak Kakao ve havuç özlü kremlerin çok güzel bronzlaştırdıklarını duyuyorum ama bu kremi de artık ağustos sonu gibi almış olduğum için tam da deneme fırsatım olamadı. Ama daha sonra duyduğum bronzlaşma hem de güneş koruma faktörlü bir krem kullanmadan, direk bu kakao özlü ile bronzlaşma maceraları da merakımı uyandırdı.
Bebak acıbadem sütlü olan kremin kakao özlü olanı, ambalaj falan aynı. Sanki bunun içinde de bir miktar acıbadem özü varmış gibi bir kokusu var, öyle çok yoğun bir kakao kokusu almıyorum ben.

Geçen sene alındığı için içinde paraben var ama Bebak yeni çıkardığı kremlerine artık paraben koymuyor. 

Ben tabi o duyduğum bronzlaşma hikayeleri gibi direk bunu sürüp, kendimi güneşin altına atmaya cesaret edemedim. Cildim benlerden dolayı hassas bir yapıda çünkü ve zaten saat 16.00'dan önce de güneşe çıkmıyorum.  Yine de önce GKF bir krem sürüp, daha sonrasında bunu bacaklarıma sürerek denedim. Öncelikle yapısı çok hafif, akışkan gibi duruyor ama çok kolay emilen ve yapışkanlık bırakmayan, aynı zamanda nemlendiren bir yapısı var. Bacaklarım güzel güzel bronzlaştı tabi ve yanık da olmadı ama sadece bunu sürüp çıksaydım ne olurdu bilemiyorum. 

Bu yaz Yves Rocher Monoi de Tahiti kuru güneşlenme yağı ile bunu dönüşümlü kullanıyorum, bakalım yaz sonuna kadar sonuç ne olacak.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder