16 Temmuz 2014 Çarşamba

Günün Ojesi H&M Life Aquatic..

Günaydın. Son H&M alışverişimin ganimetlerinden biri de bu tatlı mavi-turkuaz oje olmuştu. Daha önce bu yazıda H&M ojeler ve fiyatları hakkında detaylı bilgi vermiştim. H&M ojeleri niye sevdiğimden de bahsetmiştim.

Evet bir mağazaya girdim mi oje almadan çıkamıyorum gibi bir şey de olabilir üzerimde, en azından bir oje alayım da sevineyim modundayım. O nedenle hoşuma giden renklerin çok benzerleri elimde olsa bile alıyorum. Bu rengi de çok severek aldım tabi.

Sonbahar aylarında, tam ne zaman bilemiyorum ama H&M "Flag Ship" dediği Avrupa'nın en büyük mağazalarından birini Bağdat Caddesi'nde açıyor. Bana çok yakın bu kadar büyük bir H&M'in beni nasıl mutlu edeceğini ancak cüzdanımı ne hale getireceğini herhalde söylememe gerek yoktur değil mi?
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder