30 Temmuz 2014 Çarşamba

Günün Ojesi Koton 203 numara..

Günaydın. Hepimizin severek alışveriş yaptığı bir marka olan Koton yavaş yavaş textil harici sektörlere de el atmaya başladı. Önce aksesuarlar geldi, peşinden de bir oje serisi ile kozmetik sektörüne giriş yaptı. Aslında bunu uzun zamandır bekliyordum ben, Koton çok yakında makyaj ve cilt bakım ürünleri de çıkartırsa hiç şaşırmayın. Kotun'un set halindeki ojeleri 1 ay kadar önce, ilk tatilime gitmeden almış ve instagram hesabımda göstermiştim. Bunu rengine dayanamayarak, daha sonra aldım.
Şimdi yorumlara geçelim, pigmentasyonu çok iyi olmamakla beraber açık renkli hatta neona kaçan bir ojeden beklemediğim kadar iyi çıktı. Ama tam örtücülük için 3 ince kat gerekiyor. Kuruma süresinde sıkıntı olmadı. İlk iki katı sürüp, kuruttuktan sonra dayanamayıp 3. katı sürdüm zaten. Renk harika, çok göz alıcı ve parlak, plastik bitişli bir oje. Tırnağımda tuttuğum 1 tam gün boyunca bozulma olmadı.

Kotun'un ojelerinden bir tane daha aldım, biraz daha değişik renkleri olsa yine de alınır.

Fiyat meselesine gelince, biliyorsunuz Koton taksitli ve taksitsiz olarak ikili fiyat uygulaması yapıyor, tek olsa daha iyi olur tabi. Bu ojenin de taksitsiz yani peşin fiyatı 2.99 TL., eğer taksit isterseniz bu 3.29 TL. oluyor.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder