17 Temmuz 2014 Perşembe

Otacı Argan Yağlı el ve tırnak bakım kremi..

Şampuanlarından özellikle ısırgan otlu şampuanından çok memnun olduğum Otacı'nın Argan yağlı el ve tırnak bakım kremi ile de bir etkinlik vasıtası ile tanışmıştım. Kış aylarında kullandığım tırnak bakım kremlerim çok ağır ve yağlı gelmeye başlayınca, yaz ayları için bu kreme bir şans vermek istedim.
Ürün 50 ml.'lik metal bir tüpte geliyor, bu tarz bir tüpün artısı, tüpü kesmeye gerek kalmadan, kıvırarak içindeki son damla ürünün bile kolayca çıkabilmesi. Eksisi ise maalesef çok sağlam olmuyor böyle ambalajlar, çanta içinde sert ve keskin bir malzeme ile delinebilir.

İçinde paraben yok, çok hafif güzel bir krem. Kokusundan çok hoşlanmıyorum ama kalıcı değil.

Sürerken ellerime, dirseklerime ve tırnaklarıma iyice yedirmeye dikkat ediyorum. Kullanırken gördüm ki hafifçe nemli ele daha iyi nüfuz ediyor ve arkasında hiç bir yapışlık hissi bırakmıyor.

Yaz bitene kadar kullanacağım bir krem oldu, hatta belki gelecek yaz aylarında yeniden bile alabilirim. Ürün Gratis, Watsons gibi drugstore zincirlerinde ve marketlerde satılıyor.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder