1 Temmuz 2014 Salı

Farmasi rujlarım..

Burada bahsettiğim Farmasi kozmetik paketinden 2 adet güzel ruj çıkmıştı, şimdi o rujlar hakkında yorumlarımı yazacağım. Geldiklerinden beri epey kullanıp, deneme fırsatım oldu.

Biri 04 diğeri de 08 numaralar.

Her ikisi de kolay kullanılabilecek, sürümü kolay ve yumuşak rujlar. Pigmentleri iyi kalıcılıkları da orta derecede. Tabi kalıcılık derken dudakta bütün gün hiç bozulmadan kalmasını istiyorsanız bu tamamen imkansız  benim bir rujdan beklediğim bir şey yeyip  içene kadar bozulmaması, zaten daha sonra ben tazeliyorum.

Evet pigmentli olduklarını söylemiştim, ayrıca rujların üzerinde de çok hoş bir desen var. Tabi o desen ilk sürümle bozuluyor maalesef..

Ben bu rujları oldukça sevdim, online katalogdan diğer renklere de bakabilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder