1 Temmuz 2014 Salı

Günün Ojesi WW Caribbean frost

Günaydın. Daha önce burada incelediğim Wet n Wild ojelerden performans olarak çok hoşnut kalmamıştım, hatta ilgimi çeken bir renk olmadıkça da almam demiştim. Ama Caribbea Frost isimli bu metalik yeşil hakikaten ilgimi çekti, zaten Gratis kartımın içinde de bunu alabilecekl kadar para puan birikmişti. Bu arada kasa görevlisine karttaki puandan alın yeterli miktar vardır dediğimde böyle ağzının içinden bir "hiç sanmam" dedi bana, bana dedi bunu, aslında ağzının payını vermek lazım da işte ama sinirlenmek ve olay çıkarmak da istemiyorum, neyse. Sonuçta kartın yeterli puana sahip olduğunu görünce kendisi dumur oldu o ayrı.

Caribbean Frost daha önce denediğim Night Prowl ojeye göre hem daha kolay sürülüyor, hem de daha kalıcı, yani bunu beğendim. Demek ki WW ojelerin dokuları ve yapıları farklıymış.

Fiyatı 3.50 TL. olduğu için diğerleri de belki denenebilir diyorum, bakalım canım çekerse alacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder