24 Temmuz 2014 Perşembe

Farmasi Çay ağacı serisi..

3 hafta önce tatile çıkmadan, hatta gitmeden son gün Farmasi'nin yeni çay ağacı serisi elime ulaştı. Tabi o anda hemen bakamadım ama aklım da kalmadı değil. Tatil dönüşü gelen ürünleri kurcalamaya ancak fırsat buldum ve şimdi bir ön değerlendirme yapacağım.
Çay ağacı serisinin bana gelen 4 ürünü var, seride bir de çay ağacı yağı var yanılmıyorsam. Yüz yıkama jeli, toniği, kremi ve balmı bulunuyor. Seri özellikle çok yağlı ya da dönem dönem yağlanan, sivilceye ve akneye meyilli ciltler için geliştirilmiş. Çay ağacı içeren seriler başka markalarda da mevcut ama ben hiç birini kullanmadım, sadece yağ olarak alıp kullanıyorum o da sivilce çıktığında üzerine sürme şeklinde oluyor.

Tabi en ilgimi çeken ürün balm oldu, bu bildiğimiz dudak balmı değil, çok amaçlı kullanılan bir ürün. İçinde paraben yok. Üzerinde yazdığı gibi ciltte aşırı kuruluk hissedilen yerlerde kullanılabiliyor.

İçinde cildinizi yumuşatmak ve beslemek için gerekli özler bulunuyor.

Minik bir teneke ambalajda geliyor, bana Lush'ın lip balm ambalajlarını hatırlattı. Sadece lip balm olsaydı çok kullanışsız bir ambalaj diyecektim ama çok amaçlı olduğu için stick formunda olamazmış zaten.

Kokusu bana Vicks'i hatırlatıyor ve etkisinin de onun gibi olacağını sanıyorum. Şu anda deneyeceğim, aşırı kuru bir yer bulunmuyor, tırnak dibinde kullanıp ziyan etmek istemiyorum çünkü o iş için zaten kremlerim var. Benim bunu kullanacağım yer kış aylarında aşırı kuruyan burun kenarları, nezle olduğumda acıyan, yara olan burun ve ağız çevresi olacaktır. Ayrıca kokusu nedeniyle burun altına biraz sürülürse nefes açacağını da düşünüyorum.

Yüz kremi ise izleri, siyah noktaları ve akneleri ortadan kaldırmayı vaad ediyor. Şu sıra cildimin gerçekten iyi bir dönemindeyim, her yaz böyle olur zaten sonra kışa doğru sapıtır. Biraz da ergenlik yaşayan oğlumun yüzünde denemek istiyorum. Ona iyi gelirse herkese iyi gelir demektir. Sonuçları yine burada olacak tabi.

Kremin yapısını sevdim ama, çok kıvamlı değil ama ciltte parlama yapmıyor. Kokusu yine Vicks gibi ama hemen uçuyor sürüldükten sonra. 2-3 gece denedim, sabah cildim extra bir yağlama olmadan uyandım. Tabi 2-3 gecede karar verecek değilim.

Ürünler için Farmasi'ye ayrıca teşekkür ederim. Tonik ve yüz yıkama jelini de elimde kullandığım 2 jel ve toniğim bitmeden açmayacağım, daha sonra  kullandıkça ayrıntılı yorumları gelecek.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder