22 Temmuz 2014 Salı

Farmasi Glamour Shine Ruj..

#özelizbizbloggerizbiz event'in sevdiğim ve kullanmaya başladığım ürünlerinden bahsetmeye devam ediyorum. Bunlardan biri de yine Farmasi Kozmetik'den gelen paketten çıkan Glamour Shine 05 numaralı ruj oldu. Daha önce Farmasi'nin diğer Rouge serisinden olan rujlarını burada anlatmıştım.

Bu rujun hem ambalajı hem de dokusu farklı. Diğerleri siyah, klasik ruj ambalajı iken bu altın rengi bir ambalaj  ile geliyor. Bana biraz retro ambalajları hatırlattı.

Diğer rujlar tamamen ışıltısızken bu gelen shine serisine ait rujlar adı gibi kendinden ışıltı veren ve sedefli yapıdalar. Hatta katalogda bu ışıltı kristal parlaklığı olarak tarif edilmiş. 

Bana gelen 05 numara daha çok metalik yansımaları olan, içinde gül kurusu ve pembe alt tonlar barındıran bir sütlü kahve tonu. Burada güneş ışığında görüldüğü için çok koyu çıkmış, dudakta kesinlikle bu kadar koyu durmuyor.

Elimin üzerindeki swatch bu şekilde, içindeki yansımalar ve metalik ışıltı net olarak görülebilir.

Dudağımda da bu şekilde duruyor. Diğer seri gibi bunu da sürmesi kolay ve nemlendirmesi iyi ancak diğer seri kadar kalıcı değil, daha çabuk kaybolan bir ruj. tabi bu bendeki rengin durumu da olabilir.

Bu glamour shine serisini çok sevdim, değişik renkleri de var ve metalik renkli, geçişleri olan rujları seven herkesin hoşuna gidecek uygun fiyatlı bir seri, bu ayki katalogda 15.60 TL.'ye satıştalarmış.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder