26 Temmuz 2014 Cumartesi

Günün Ojesi Flormar Mermaid..

Günaydın. Hafta sonu oje alışverişlerim sırasında, FlorMar'ın yeni çıkardığı Beauty Toys serisine de bakmak istedim. Henüz bu seriden oje denemedim ama bol bol okudum tabi. Seçtiğim ojeler tabiki de en sevdiğim mavi tonlarından ve bir de Golden Ball isimli sarı renk oldu. Aslında Cookie Monster'ı almak istiyordum ama rengin Cookie Monster ile alakasız olduğunu görünce Mermaid isimli bu rengi aldım ki aslında bu Cookie Monster'ın rengine daha çok benziyor.
Diğer rengi henüz kullanmadığım için sadece bu oje hakkında yorum yapacağım. Pigmentasyonu ve parlaklığı iyiymiş. Tek katta tırnakta boşluk bıraktı ama biraz daha dikkatli ve yoğun sürülürse tek katta bile yeterli olur gibime geliyor. Kuruması orta düzeyde, çok hızlı değil ama çok da uzun değil. Tırnaklarımda bir gün kaldılar, bu süre içinde bozulmadan kalması benim için yeterli.

Ancak bu arada uzun süredir FlorMar oje kullanmamışmıyım nedir fırçanın ne kadar ince olduğunu unutmuşum. Ya da diğer serilerde daha enliydi o fırçalar sanırım ki bir anda bu bana çok ince geldi. 

Ayrıca bu renkler bu seriye özel renkler olmamış bence, mesela bu renk klasik seride de bulunuyor, diğer aldığım sarı renk ve diğerleri de var diye hatırlıyorum. Belki yapısı biraz değişmiş, daha kıvamlı hale gelmiş olabilirler. Gerçi aynı serideki ojelerin bile yapısı değişik olabiliyor. Bakalım Golden ball'ı da deneyip yazacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder