5 Temmuz 2014 Cumartesi

#özelizbizbloggerizbiz event sponsorlarımız..

Merhaba, 22 Haziran'da sevgili tatlı arkadaşlarım Yasemin ve Ece'nin Tarabya Testi Garden'da düzenlediği #özelizbizbloggerizbiz etkinliğine katıldım. Etkinlikte benimle birlikte 15 tatlı blogger arkadaşım da vardı, çoğunu da önceden tanıyordum. O gün ilk defa gördüklerim ise zaten sosyal medya üzerinden tanışıp konuştuğum arkadaşlardır. Tabi kalabalık olunca bütün eski tanıdıkları görmek harika oldu, çeşitli firmaların da katılımı ile harika bir pazar günü geçirdik. Kızlar yine çok emek harcamışlar, çok yorulmuşlar ama bunun karşılığında bir firmadan kaynaklanan  ufak bir pürüz dışında her şey mükemmeldi. O pürüzü yaşadığımız firma ile de bir daha hiç bir işimiz olamaz zaten.

Bütün sponsorlarımızın isimleri afiş olarak hazırlanmıştı ki bu çok güzel bir detaydı bence. Yasemin'in çok gayret gösterdiğini biliyordum ama yine de bu kadar ismi bir arada görünce ufak çaplı bir şok yaşıyor insan. 
Gün çok güzel geçti demiştik, yaklaşık 10 kadar firma bizimleydi o gün, bizzat geldiler, yeni ürünlerini anlattılar, bizlerle tanıştılar ve günümüzün güzel geçmesine katkıda bulundular, çok teşekkür ediyorum.

Ben biraz da erken gittim ama gittiğimde böyle güzel bir masa kurulmuş bizi bekliyordu, sonra tek tek blogger arkadaşlarım geldiler ve brunchımız ve etkinliğimiz başladı.  Bu arada Testi Garden'ın bize hazırladığı kahvaltı da oldukça zengindi, hatta hepsini yiyemedik bile. 
Ece ve Yasemin sevgili İlknur'cuğum ve tatlı kızı Ece Naz ile birlikte..

Ankara'dan gelen tatlı misafirlerimizden biri Sena.. Ankara'dan gelen iki misafirimiz daha vardı o gün, sevgili Gülsen ve Neslihan ve Nazlı'da bizimle beraberlerdi. 


Sevgili, güzel Ece'm her zamanki gibi bize hediye dağıtırken.. :-)) Elindeki içecekler Gratis'de bulabileceğiniz Aspire'a ait ve çok da lezzetliymiş, ilk defa deniyorum.

Ayrıca böyle tatlı yaka kartlarımız da vardı bizim.  yapika.com tarafından hazırlanmışlar.

Tabi günün sonunda hiç abartmıyorum, elimiz kolumuz baya bir yüklü olarak döndük eve, eve geldikten 2 saat sonra bile ben hala paket açıp içinde ne var diye bakıyordum anlayın yani durumu. Şimdi de sırayla sponsorlarımızın bize getirdikleri güzel hediyelere bakalım. 

Öncelikle Pastel bizimleydi, bizzat geldiler ve yeni ürünlerini bize anlatıp, güzel de bir kutuda hediye ettiler. Daha önce denediğim yeni "nude" serisinden Rose isimli ojeyi burada anlatmıştım, bu ojeler ve diğerleri için de yorumlarım gelecek. Kore menşeli ve özellikle BB kremleri ile ünlü Missha  ve Skin79 bize denememiz için türlü türlü ürün yollamış. Bana da peel-off bir maske, çok merak ettiğim Super Plus Vital BB krem ve bir tonik düştü. Seltek TR'ye yeni getirdiği "eyeko" marka maskara ve değişik ürünlerinden yollamış. Hayranı olduğum, kil maskelerine bayıldığım Moshos Garden yeni çıkan harika bir vücut kremi (yanılmıyorsam greyfurt özlüydü) ve tırnak bakım yağını ve yine çok merak ettiğim katı yüz temizleme yağını yollamış. Vücut kremini direk yemek istedim, o derece güzel kokuyor.

Bu tatlı telefon kılıfı Cinevim'e ait, herkesin telefon markasına uygun değişik kılıflar getirmişler.  Tatlı çekiliş kartlarımızı da tatlı Gırla Fikir hazırlamış. Keçe ile süslü güzel kupalarımız da Mutlu Tasarımlar tarafından hazırlanmış. Özellikle benim kupamın üzerindeki o tatlı buluta herkes bayıldı.O minnak tatlı papyon ise EmyCemy'den geliyor. Tabi oğluş hayatta takmaz ama olsun çok güzel bir hatıra oldu. 

Dove  bu yaz tatile giderken yanıma alabileceğim, içinde şampuandan kreme olan bir seyahat seti yollamış, tatil öncesi harika oldu tabi.  Ixora'nın çekiliş i.in yollamış olduğu yeni parfümlerinden bir tanesi de bana çıktı. Daha önce kullandığım Ixora White Musk parfümden burada bahsetmiştim. Sevgili Gratis'imiz de güzel bir paketle aramızdaydı. Sıra en bayıldığım markalardan birinde Jane Iredale altın rengi bronzer pudrasını yollamış. Jane Iredale'in bütün ürünlerine bayılıyorum, bu da kısa zamanda blogda olacak.

Fulser çok sevdiğim M.Asam magic Finish fondötenin de olduğu güzel ürünlerini yollamış, fondöteni özellikle çok seviyorum ve burada kendisinden bahsetmiştim. Diğer ürünleri de sırayla deneyip yazacağım. Kliksa 3 çekiliş ürünü ve kupa ve stress topundan oluşan hediyeleri ile güne renk kattı. Bu arada bizzat getirdikleri mini dikiş makineleri de onları en iyi şekilde değerlendirip, kullanabilecek kişilere çıktı. Zigavus Kozmetik harika nar özlü bir şampuan geldi, bunu da en kısa sürede denemek istiyorum tabi. Essence'siz etkinlik olmaz diyoruz ve ürünlere teşekkür ediyoruz.

Yine daha önce hiç duymadığım bir firma olan Anna Lotan denememiz için bir BB krem yollamış, denememden sonra blogda olacak. Dore ilk defa tanıştığım bir marka, kozmetikten ev eşyasına kadar pek çok ürün bulunduruyor ve katalogdan satış yapıyorlar. Tabi sevgili Farmasi ve Pınar Hanım da bizimleydi, kendisiyle oturup sohbet etmeyi çok istiyorum. Essence gibi Watsons da bir etkinliğin olmazsa olmazı, yine harika ürünler yollamış, özellikle güneş kremi tatilde deneyeceklerimin içinde.

Bu güzel takıları, bir de güzel kutunun içinde süsleyip, püsleyip yollayan Al Yakışanı 'ya da çok teşekkürler. Kişiye özel defterler yapan Nideno bu etkinlik için de çok özel bir defter yollamış. Rapunzel's Secret kömür tozlu saç bakım maskesini yollamış, buna zaten bayılıyorum, en kısa zamanda da yazısı gelecek. Ürünlerine bayıldığım Cyrene makyaj temizleme suyu ve shea yağlı el bakım kremini yollamış, severek kullandığım ürünlerim bunlar zaten.

Bu tatlı, güzel aynalar da sevgili Yasemin ve Ece'nin hediyesi, çok teşekkürler kızlar. Dermologicaiçinde denemeyi istediğim ürünleri ola bir çanta yollamış, tabi tatile bunlar da benimle gelecekler. Otacı yine bitkisel şampuan testerları ile aramızdaydı. Uneller'in  tatlı ve tuzlu kurabiyelerini ise yemelere doyamadım diyebilirim. 

Bunların dışında çekiliş için hediye yollayan firmalarımız da vardı. Mac çok güzel ürünler yollamıştı mesela ama bana çıkmadı. Bunun dışında TeresonKeramikaKavanoz Dipli DünyaMakara40YamaLotis Pharma ve KozmoSpot da çekiliş için güzel hediyeler yollamışlar.
İşte bir etkinlik de bu şekilde sona erdi, harika bir gün için başta Yasemin ve Ece'ye ve bütün katılan blogger arkadaşlarıma, ayrıca bizi yalnız bırakmayan bütün firmalara teşekkür ediyorum. Bütün ürünler denememden sonra sıra ile blogda olacak. Öncelikle merak edilen bir ürün varsa yazabilirsiniz, ona öncelik veririm. Ayrıca bu yazı çok uzamış, bir de kozmetik dışı sponsorlarımız da oldu, onları da tatilden dönünce, ayrı bir yazı halinde yazmayı düşünüyorum. 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder