16 Temmuz 2014 Çarşamba

H&M Smoky eyeshadow palet..

Bu nude/doğal/kahve tonlu renklere merakım yüzünden neredeyse bütün bu tonlara sahip paletleri alıyorum, tuhaf bir şekilde de hepsini kullanıyorum. Son günlerde de tatile çıkmadan önce aldığım bu H&M smoky palete taktım, sürekli bunu kullanıyorum ve tahmin ettiğimden daha başarılı buluyorum.
Palet H&M mağazalarında 9-10 TL. gibi bir fiyattan satıştaydı, hala var mı bilmiyorum çünkü H&M'de kesinlikle bir stok sorunu var.

Ama şu renklere bakınca da insan bunu almamazlık edemiyor, en sevdiklerim ve hepsi de mat, üstelik de 10 TL. altı daha ne olsun.

Yine ucunu kırmışım ya da kırık almışım, bilmiyorum önemli değil. 

Farlar çok yumuşak değil, daha önce aldığım paleti de burada yazmıştım ama bu ona göre daha iyiymiş. O palette pigmentasyon çok yüksek değildi ama bunun pigmentasyonu daha iyi, özellikle ortadaki renk gözde harika duruyor. Kalıcılığı, tabi baz ile akşama kadar dayanıyor, gerçi bu ara sıcaktan pek makyaj dayanmaz oldu tabi.

Son iki renk, çok iyi alamadım sanırım renkleri ama  parmağımla dokunduğum zaman verdiği renk bu şekilde, zaten biraz abartırsam çok koyu duruyor.

Ben bu paleti gayet sevdim, bir high-end marka far gibi değiller ama günlük kullanayım, mat ve doğal tonlarda makyaj yapayım derseniz iyi bir palet.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder