7 Temmuz 2014 Pazartesi

Faberlic Makyaj Grubu İncelemesi..

Günaydın. #mybkevent sponsorlarından Faberlic markasının makyaj ürünlerini tanıtmak istiyorum. Daha önce bir ojesini kullanmış, çok beğenmiş ve burada bahsetmiştim. Şimdi de değişik bazı ürünlerine bakacağız.
Faberlic Rus kökenli bir marka, ben daha önce duymuş olmama rağmen ürünlerini bulup da kullanamamıştım. Girdikleri her ülkeye özel ürünleri varmış markanın, beni üzen tek yanı katalogdan satış yapması oldu. Umarım bu satış temsilci yolu ile değil, direk online sipariş yöntemi ile olur en azından. 

Önce şu iki güzelliği görelim, soldaki çikolatalı bir lip balm, kokusu harika dudağa çok hafif ve doğal bir renk veriyor. Çok kalıcı değil.  Sağdaki ise dudak peelingi, kokusu ve tadı şeker gibi. İçinde çok fazla ve kalın yapıda micro tanecik yok, benim dolgulu dudaklarıma bile çok nazik bir şekilde peeling yaptı. Her iki ürünü de çok beğendim.

Faberli ruj, 4201 numaraymış, alttan basma yöntemi ile açılıyor, çok pratik ve kolay ayrıca da emniyetli. Çok tatlı bir kokusu var, ben kurabiye/waffle arası bir şeye benzetiyorum.

Rengi güzel, doğal bir pembe, pigmentasyonu fena değil ama kalıcılığı düşük, nem vermesi ve yumuşaklığını ise beğendim.

Dudağımda duruşu bu şekilde.

Farı minik, sağlam bir kutuda ve ikili, kataloğu incelediğimde bu serinin 6 değişik rengi olduğunu görüyorum. 

Bana gelen renk lila&siyah ikilisinden oluşuyor. Pigmentasyonu, özellikle siyahın iyi.

Baz kullanmadan hafifçe dokunarak yapılmış swatchlar bu şekilde. 

Kalemin ise sanırım 5 değişik rengi var.

İçinde simler olan açık mor renkli, böyle simli kalemleri özellikle alt kirpik dibimde kullanmaya bayılırım. Bunu da öyle yaptım. Yapısı çok yumuşak olduğu için ancak öğlen saatlerine kadar dayanıyor, daha sonra tazelemek istiyor. Ancak pigmentasyonu yerinde.

Faberlic kataloğunda ayrıca ilgimi çeken daha pek çok ürün var. En kısa zamanda bunları da denemeyi planlıyorum. Şu ana kadar dudak peelingi, ruj ve göz kalemi favorilerim arasına girdi.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder