29 Temmuz 2014 Salı

Morphose professional Milk Shake it!!!!!

Günaydın, iyi bayramlar herkese. Saç ürünlerine, saçlarım kısa olduğundan mıdır, düzenli kullanamamaktan mı yoksa sprey, krem, köpük gibi ürünlerin saçlarımı anında yağlandırmasından mıdır çok fazla ilgim yok. Bir sürü saç ürünüm var o ayrı, belki bunu severim, iyi gelir ümidi ile alıyorum ama ne yazık ki faydasını göremediğim ürün bir köşede kalıyor.
Bir süredir bloglarda Milkshake diye bir saç bakım köpüğünün marifetleri anlatılıyor. Ben de bunu kuaförümde görünce önce aynısı sandım ve aldım. Ama sonra bakınca ikisi tamamen farklı ürünlermiş ama bence işlevleri aynı gibidir. İkisi de köpük yapıda ve ikisi de maske/bakım olarak kullanılıyor. Kuaförüm bana bunu haftada iki defa kullanmamı tavsiye etti, saça bakım yapıyormuş, ben de öyle kullanıyorum. 

İçinde paraben göremiyorum ama diğer maddeleri tanıyamadım tabi.

İnce ucundan avucunuza sıkarak uyguluyorsunuz. Yanılıp da fos diye basmayın sakın, o minnacık köpük büyüyüp, kabarıp her yeri kaplıyor. Kuaförüm bunu eline/koluna bile krem gibi sürebilirsin demişti, ben de fazlalığı o şekilde kullanıyorum. Onun dışında hafif nemli ve temiz saçıma yedirerek uyguluyorum.

Şimdi benim görüşüm tam ortada kaldı, sevsem mi sevmesem mi bilemedim. Bazı günler uygulama sonrası harika, pırıl pırıl, kolay şekil alan saçlarım olurken, bazı günler saçım resmen inek yalamış gibi duruyor. İkisinde de aynı şampuan aynı krem aynı maske kullanıldığına göre miktarla ilgili bir hata yapıyorum sanırım diye düşünüyorum. Yine de anladığım kadarı ile bu ürün ince telli, yağlı, sönük saçlara uygun bir şey değil, kalın telli, kuru saç tipi bunu daha çok sevecektir. Ben yine de bitene kadar kullanırım tabi, biraz da elime koluma sürerim ama bitince sanırım yenisini almam. Bu arada kuaförlerde bulunuyor bu ürün, ben 25 TL.'ye aldım ama yerine göre fark eder fiyatı sanırım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder