25 Temmuz 2014 Cuma

Yardley Blue Orchid Duş Jeli&Body Lotion..

Geçtiğimiz haftalarda Gratis'den şöyle güzel bir paket geldiğini instagram hesabımda göstermiştim. Yardley İngiltere kaynaklı bir ürün, ben Londra'da yaşadığım yıllarda vücut sütü ve duş jellerini çok kullanırdım, kokularını da çok severim. Hatta sanırım ozamanlar Marks&Spencer ya da Boots'dan alıyor olabilirim. Tabi Yardley'nin kadın ve erkek için ayrı ayrı ürünleri, kadınlar için de çok güzel ürün seçenekleri var.

Parfümleri, pudraları, sabunları, deodorantları ve hatta cilt bakım ve makyaj ürünleri bile bulunuyor. Tabi bu diğer ürünlerin de tiz vakitte Türkiye'ye gelmelerini istiyoruz.

En azından marka olarak Türkiye'ye gelmesine  çok sevindim, böyle değişik markaların TR'ye gelmesi çok iyi oluyor, seçeneğimiz artıyor.Gratis bana Blue Orchid  yani mavi orkide kokulu olan duş jeli ve vücut losyonunu yollamış. 

İçlerinde paraben bulunuyor ama son sıralarda olduğu için çok dert etmedim bunu, duş jeli kolay köpüren ve tatlı kokan bir ürün, kokusu çok kalıcı değil. Ancak losyonla desteklersen birkaç saat kokuyu alabiliyorum. 

Vücut losyonu da yumuşacık ve çok kolay emiliyor, vücudumda beyaz beyaz iz bırakmıyor. Yaz için çok güzel geldi bana, kış ayları için özellikle bacaklarım daha çok kuruduğu için yetersiz kalacak.

Yardley marka duş jeli ve losyonların iki değişik kokusu daha var, biri papatyalı, diğeri de peony yani şakayık çiçeği aromalı. Gratis'den 10-15 TL. gibi bir fiyata alınabiliyor. Ben de Gratis'e bu güzel losyon ve duş jeli için çok teşekkür ediyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder