3 Temmuz 2014 Perşembe

Günün Ojesi Golden Rose Color Expert #49..

Günaydın.. Tatilden önceki cumartesi günü Kadıköy, Çilek Sokak, Sıla Kozmetik'den güzel ve oldukça uygun fiyatlı bir oje alışverişi yaptım. Bu alışveriş toplu olarak instagram hesabımda bulunuyor. Yaz aylarında neon ve parlak renklere takık olduğum için öncelikle Gabrini Kozmetikden yeni çıkan seri bütün neon ojeleri aldım. Tanesi 1.5 TL. olduğu için de çok uyguna geldi bana. Diğer aldıklarıma da, örneğin Golden Rose Color Expert serisini de tanesi 2 TL.'den aldım sanırım.

Neyse biz gelelim 49 numaralı bu güzelliğe, turuncuyu zaten severim, yaz aylarında iyice düşkün oluyorum. GR'un bu parlak turuncusu da çok güzel. Neon değil ama parlak, plastik bitişli ve kolay kuruyan bir oje. Çok dayanıklı diyemeyeceğim, zaten 1 gün kaldı tırnağımda, akşama doğru uçtan hafif soyuldu.  Ama olsun, hemen çıkardığım için hiç sorun değil, bu güzel renkler için katlanacağım artık.

İstanbul Anadolu Yakası Kadıköy, Bahariye tarafına yolunuz düşerse Sıla Kozmetik'e uğramadan bakmadan geçmeyin derim ben. 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder