18 Temmuz 2014 Cuma

Nuxe Simli Kuru Yağ..

Günaydın. Nuxe'un bu simli kuru yağına kesinlikle bayılıyorum. Aslında bütün kuru yağları severim ama bunun simlerinden ötürü yeri ayrıdır. Bir süredir elimde hem Nuxe, hem de başka markalardan simsiz kuru yağlar olunca bunu almayı ertelemiştim. #mybkevent'de deluxe boyu hediye edilince yaz için hemen bunu kullanıma açtım.
Deluxe boy falan ama daha önceki kullanımlarımdan da biliyorum ki uzun süre gidiyor. Çok bereketli bir ürün çünkü az az kullanmak yetiyor. Çok güzel bir kokusu var ve özellikle de yanık cilde harika bir parlaklık veriyor. Sadece vücuda değil, saçlara ve yüze de uygulanabiliyor. Hemen emildiği için yüzde öyle çok parıl parıl bir görünüm oluşturmuyor. Ben sadece vücuduma uygulamayı tercih ediyorum gerçi.

İçinde sanıyorum kötü maddelerden yoktu.

Ahh bu renge bayılıyorum. Özellikle kol, bacak gibi bölgelerde harika duruyor, bronzluğunuzu arttırıyor ve cilde harika bir şekilde nem de veriyor.

Resmi gölgede çekmeme rağmen parlaklığı belli oluyor.

Bütün yaz boyunca elimdeki diğer kuru yağları bitirebilirsem, bir sonraki sene yaz aylarında bu ürünün büyük boyunu alacağım kesinlikle, nefis bir şey. Bu arada bu yağın muadili sayılabilecek bir ürün de buldum, Sephora'da çok benzeri bir kuru yağ var, onu da alıp deneyeceğim. 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder