7 Temmuz 2014 Pazartesi

Günün ojesi gabrini N09..

Günaydın herkese, bu hafta tatil için yazlıkta olduğum için önceden hazırlanmış yazılar hergün yayınlanacak. Ama yorumlarınızı esirgemeyin çünkü internetim var ve ipad'den kontrol edebiliyorum. Evet Günün ojesi Gabrini kozmetik yeni neon serisinden. Bu oje alışverişini tatilden önceki cumartesi yapmıştım ve instagram hesabımda göstermiştim. Geçen yıllarda da Gabrini'nin siyah kapaklı neonlarını almıştım, sanırım bu renkli kapaklı olanlar yeni seriye ait. Hem daha çok renk var hem de cıvıl cıvıllar. Ama bakalım performansları nasılmış??


İlk olarak bu tatlı bebek mavisini süreyim dedim. 2 katta kapatmadı, açık renklerin bu kötülüğü var işte. Uzaktan belli olmuyor ama ben tırnaktaki renk boşluğunu görüyorum. 3 katı da sürmek istemedim çünkü kıvamlı ve kremsi yapısı var, kolay kuruyor ama 3. katta artık topaklanma ve zedelenme başlıyor. Tabi bütün renklerde aynı şey olacak diye bir şey yok, diğer ojeleri ayrıca sürüp değerlendireceğim.

Aslında pek de neon gibi duran bir oje değil bu bebek mavisi, sürünce matlaşmadı parlak durdu ama neon durmadı bence. Yine de çok sevdiğim, yaz aylarına çok uygun bir renk bence, sevdiğim için bir kaç defa daha kullanabilirim. Bu arada Gabrini ojeler Sıla Kozmetik'de 1.5 TL.'ye satılıyor.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder