7 Ocak 2014 Salı

Yves Rocher Alışverişi..

Burada bahsettiğim alışverişlerden biri de yılbaşının hemen ertesinde indirime giren Yves Rocher'di.  İndirim 19 Ocağa kadar sürecekmiş, almak istedikleriniz varsa acele edin. Bu arada %50'ye varan indirim denmekle birlikte gerçek indirim bence %20-30 civarında kalıyor.
Öncelikle Jardin du Monde serisinden kahveli duş jelini hemen yedekledim. 10 TL.'ye geldi bana. Herkesin denediği kayısılı peeling ile narlı maskeyi de tanesi 10 TL.'ye artık deneyeyim ben de diye aldım. Bir adet lip balm ve bir de yeni çıkan vitaminli yüz spreyi ile alışverişi tamamladım. Hepsinin, özellikle yüz spreyinin yazısı yakında gelecek.

Lip balm'dan hemen bahsedebilirim. Daha önce denememiştim. Vanilya kokulu ve tadı da çok hoş. Lip balm kullanılır alınır, zaten evde çok var ama olsun bulunsun.

Vanilyalı her şeyi denemem lazım tabi.

Vitaminli yüz spreyinin yazısı da hemen bu hafta içinde gelecek..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder